با انجام این آزمون ثابت کنید که فرد تیزبین و باهوشی هستید.

در تصویر آزمون بینایی کفش یک اشتباه وجود دارد و فقط افرادی که خیلی حواس جمع باشند می‌توانند در عرض ۷ ثانیه آن را تشخیص دهند.

داشتن هوش و دقت بالا فقط به معنای حل سریع معادلات ریاضی نیست. هوش انواع مختلفی دارد که هر یک موضوع پیچیده‌ای است. اما اگر به دنبال راهی برای تقویت مهارت دقت و هوش خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم آزمون‌های مانند آزمون بینایی کفش را حل کنید. از نظر علمی ثابت شده است بازی‌های فکری و معما‌های هوش ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، انجام این بازی‌های سرگرم کننده شما را باهوش‌تر می‌کند.

آیا واقعا چشمانی تیزبین و مهارت جزئی نگری عالی دارید؟ پس بیایید امتحان کنیم.

اگر خوب به تصویر نگاه کنید چند جفت کفش رنگارنگ می‌بینید، اما آنچه از شما در این چالش خواسته شده است، یافتن اشتباه درون تصویر است. بهتر است کمی بیشتر تلاش کنید تا این اشتباه پنهان را پیدا کنید.

این نوع چالش‌ها تمرین خوبی را برای مغز شما فراهم می‌کند. کلید حل چنین چالش‌هایی توجه و دقت به جزئیات است.. 

به کسانی که اشتباه را یافته اند تبریک می‌گویم. شما واقعا تیزهوش و تیزبین هستید. کسانی که نتوانسته اند اشتباه را پیدا کنند، نگران نباشند، برای دیدن جواب به بخش نگاه کنید.

.

.

پاسخ

چالش بینایی

اگر به همه کفش‌ها دقت کنید همه جفت هم کنار یکدیگر قرار دارند، یک کفش لیمویی مردانه با یک کفش خاکستری و یک کفش قهوه‌ای، یک کتونی صورتی و یک کفش زنانه بنفش، یک کفش نوزاد و یک دمپایی در تصویر دیده می‌شود. اما خوب یک چیز درست نیست. بله حتما شما هم تا کنون به آن پی برده اید! اگر توجه کنید متوجه می‌شوید. در حالی که همه کفش‌ها جفت هم را دارند و دو لنگه هستند، اما کتونی صورتی هر دو یک لنگه هستند به نظر هر دوی مال پای چپ هستند.

منبع: خبرنامه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۱۱ تير ۱۴۰۲
راحت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۰ تير ۱۴۰۲
خیلی ساده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۹ تير ۱۴۰۲
پاک گیجمون کردیدبااین چالشهاتون
الان نمیدونم من باهوشم یا سوالتون راحته در صفرثانیه پیداشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۹ تير ۱۴۰۲
سریع فهمیدم