رئیس دادگستری هشترود ازورود ۲۴۸۰۴ پرونده به دادگستری این شهرستان در طول یکسال گذشته خبر داد.

احمدرضوی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های مهم در منطقه مربوط به اراضی ملی است گفت: در سال گذشته ۴۸ فقره پرونده مربوط به تصرف اراضی ملی تشکیل شده بود، که توانستیم ۵۰ هکتار را از این طریق آزادسازی کنیم که آمار چشمگیری است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب نسبت به تکریم ارباب رجوع در مجموعه‌های قوه قضائیه نیز تاکید کرد: دستگاه قضا، چون نهادی است که در آن رای صادر می‌شود لذا همواره یک طرف دعوا ناراضی خواهد بود، اما همواره سعی بنده و مجموعه دادگستری شهرستان هشترود بر برخورد مناسب و شایسته با مراجعین است و درب اتاق بنده و دادستان محترم نیز همیشه به روی ارباب رجوع باز است.

وی تصریح کرد: معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه نیز در بحث آگاهساز‌ی جامعه تلاش می‌کند و در این زمینه در شهرستان نیز جلسات آموزشی برای بنگاه‌های املاک و خودرو، ادارت مختلف در امر تصادفات، سرقت و همچنین کاهش بزه در مدارس و نهاد‌های آموزشی برگزار کرده ایم.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه‌ها انتقال زندان هشترود به خارج از شهر می‌باشد که مراحل اولیه کاری انجام شده و پروژه بدلیل کمبود اعتبار بصورت کند پیش می‌رود که پیگیر هستیم.

رئیس دادگستری هشترود خاطرنشان کرد: توهین، ضرب و جرح، تهدید، تصادف و سرقت ۵ جرم اول در شهرستان هشترود هستند که اعتقاد داریم با ورود جدی نهاد‌های فرهنگی در امر فرهنگسازی می‌توان ۳ جرم ابتدائی را در شهرستان کاهش داد.

رضوی ادامه داد:در طول یکسال گذشته ۲۴۸۰۴ فقره پرونده در حوزه‌های مختلف تشکیل شده بود که خوشبختانه با تلاش همکاران ۲۵۲۹۲ فقره ختم شده اند البته ۴۸۸ فقره از مجموع پرونده‌های خروجی مربوط به سال‌های قبل بود.

سهیل قشلاقی دادستان هشترود هم گفت: تعداد ۴۲۴۹ فقره پرونده نیز در شورا‌های حل اختلاف شهرستان تشکیل شده بود که ۴۳۳۴ فقره خروجی پرونده صورت گرفت و ۵۲۰ فقره منجر به صلح و سازش شد.

وی اظهار داشت: در طول یکسال گذشته ۱۶۷ فقره پرونده طلاق نیز ثبت شده بود که ۱۵۳ فقره مختومه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
یعقوب‌ابراهیمی
۱۴:۳۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
باسلام‌به‌اقای‌احمد‌رضوی‌‌اینجانب‌یعقوب‌ابراهیمی‌از‌شما‌درخواستی‌دارم‌‌کسی‌به‌نام‌حیدری‌غفوری‌‌به‌قسم‌دروغ‌‌ازمن‌‌اداری‌طلب‌کردی‌لطفن‌خودتان‌رسیدگی‌کنید‌منوم‌میشم‌از‌لطفتان
United States of America
یعقوب‌ابراهیمی
۱۴:۳۵ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
با سلام‌ به‌ آقای‌ احمد رضوی‌‌ اینجانب‌ یعقوب‌ ابراهیمی‌ از‌شما‌ درخواستی‌ دارم‌‌ کسی‌ به‌ نام‌حیدری‌ غفوری‌‌ به‌ قسم‌ دروغ‌‌ ازمن‌‌ پیش قاضی‌‌ اداری‌ طلب‌کردی‌ لطفن‌ خودتان‌ رسیدگی‌ کنید‌ ممنونم‌ میشم‌ از‌ لطفتان