اختصاص ۱۴۸۷ بسته کمک معیشتی به خانواده‌های زندانیان در زرند

دادستان زرند از توزیع هزار و ۴۸۷ بسته حمایتی و کمک معیشتی به ارزش ۸ میلیارد و ۹۲۴ میلیون ریال بین خانواده‌های زندانیان این شهرستان خبر داد.

رضا یعقوبی دادستان زرند، همزمان با پنجمین روز از هفته قوه قضاییه، به همراه رئیس اداره زندان، مسئولان انجمن حمایت از زندانیان و واحد مددکاری زندان، با حضور در منزل چند تن از زندانیان این شهرستان، با خانواده هایشان ملاقات، و از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

 در حاشیه این دیدار، مدعی العموم این شهرستان، اظهار داشت؛ طی پارسال به همت نیکوکاران شهرستان زرند و درآمد‌های ناشی از فعالیت‌های اقتصادی انجمن، بالغ بر هزار و ۴۸۷ بسته حمایتی و کمک معیشتی به ارزش هشت میلیارد و نهصد و بیست و چهار میلیون ریال و ۵۶ مورد کمک‌های نقدی به مبلغ دویست و پنجاه و یک میلیون و هشتصد و نود و شش هزار ریال به خانواده مددجویان تحت پوشش، اختصاص یافته است.

 این مقام قضایی تصریح کرد: طی پارسال، با پرداخت دومیلیارد و دویست و ده میلیون و پانصد هزار ریال، از سوی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان زرند، زمینه آزاد سازی ۶ زندانی جرائم غیر عمد فراهم شده است.

 رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان زرند ابراز امیدواری کرد، خیرین نیکوکار شهرستان زرند، همچون گذشته با کمک‌های خیرخواهانه خود یاریگر انجمن و حامی خانواده دردمند زندانیان نیازمند باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.