رییس کل دادگستری کرمان از کمک ۷۹ میلیارد و ۳۲۷ میلیون و ۴۷۳ هزار ریالی انجمن حمایت زندانیان به خانواده زندانیان نیازمند در ۱۰ ماهه اخیر خبر داد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در نشست هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان کرمان از کمک ۷۹ میلیارد و ۳۲۷ میلیون و ۴۷۳ هزار ریالی انجمن حمایت زندانیان به خانواده زندانیان نیازمند در ۱۰ ماهه اخیر خبر داد و گفت: از این میزان، بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در قالب مستمری به این خانواده‌ها پرداخت شده است.

او  افزود: در ۱۰ ماهه امسال ضمن توزیع سبد‌های کالایی به ارزش بالغ بر ۸ میلیارد ریال در بین خانواده زندانیان نیازمند و  هزینه آزادی ۸ زندانی بدهکار مالی نیز از سوی انجمن حمایت زندانیان کرمان پرداخت شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه انجمن حمایت زندانیان کرمان از انجمن‌های برتر کشور به شمار می‌رود، تصریح کرد:  پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی، درمان و اجاره بهای منزل، خرید لواز التحریر، پرداخت هزینه پابند الکترونیک به ۱۳ نفر از مددجویان و پرداخت هزینه انتقال ۱۳ زندانی به سایر زندان‌های کشور از جمله کمک‌های انجمن حمایت زندانیان کرمان در ۱۰ ماهه امسال  بوده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: در ۱۰ ماهه امسال ۶۱ خانواده مددجویان زندان‌ها  برای دریافت وام خوداشتغالی به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به بانک معرفی شده اند.

او به انجام ۱۵۰ مورد بازدید مقامات قضایی، مدیرعامل و مددکاران انجمن حمایت زندانیان از منزل خانواده زندانیان نیازمند نیز اشاره کرد و گفت: طی امسال، ۴۵ کلاس آموزش  برای اشتغال خانواده زندانیان و ۴۵ جلسه کلاس‌های مشاوره و روانشناختی برای خانواده زندانیان نیز برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار