رییس سازمان زندان های کشور خطاب به مادر ۴ شهید، همسر جانباز شهید و خواهر ۲ شهید در کرمان گفت: شما بهترین مقتدا به حضرت زینب (س) هستید.

غلامعلی محمدی، رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در بدو سفر به استان کرمان، پس از زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به مقام والای مادر ۴ شهید، همسر جانباز شهید و خواهر ۲ شهید در کرمان ادای احترام و از ایشان به عنوان بهترین مقتدا به حضرت زینب(س) یاد کرد.

او در دیدار با خانوداه شهیدان حاجی، مسعود، مجید، سعید و حمیدرضا انجم شعاع و شهیدان علیرضا و غلامعباس کرمی افزود: همه ما در قبال ایثارگری ها، صبر و تحمل خانواده شهدا مدیون هستیم.

 محمدی از  فاطمه کرمی، به عنوان نماد بارز صبر جزیل یاد کرد و بیان کرد: صبر و ایستادگی شما یادآور فرمایش حضرت زینب (س) پس از واقعه عاشوراست که فرمودند ما رایت الا جمیلا.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان نیز گفت: هیچ زبانی نمی تواند در مقابل ایثارگری خانواده شهدا و ایثارگران حق مطلب را ادا کند.

او افزود: شما دعا بفرمایید که مردم، مسئولان و خدمتگزاران این نظام بتوانند وظیفه خود را بهتر انجام دهند و نزد شهدا، جانبازان و ایثارگران و نیز خانواده های این بزرگواران سرافکنده نباشیم و این امر با دعای خیر شما حاصل خواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی بیان کرد: به یقین تمامی خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران نزد خداوند ماجور هستند و شما که همسر، خواهر و مادر چندین شهید هستید از جایگاه والاتری برخوردار هستید و امیدواریم که تمامی شهدا به ویژه شهدای این خانواده با شهدای کربلا محشور باشند.

او تداوم راه شهدا را وظیفه همه مسئولان و مردم دانست و تاکید کرد: امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی که مایه دلبستگی همه مستضعفان و ام القرای جهان اسلام است، حاصل ایثارگری های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

 رییس کل دادگستری کرمان تاکید کرد: باید قدر مادران شهدا را دانست که مادر همه ما محسوب می شوند و مایه برکت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.