دادستان عمومی و انقلاب شیراز، گفت:با شیوع بیماری کرونا منابع درآمدی انجمن حمایت از زندانیان به دلیل تعطیلی مشاغل کاهش یافته و انتظار می‌رود با مشارکت خیران مشکلات برطرف شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب شیراز در نخستین جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز، بیان کرد: هدف و رسالت ما در این انجمن، پشتیبانی و حمایت از افراد آسیب دیده اجتماع است که کمک کردن به این افراد در این ماه برکات فراوانی دارد.

او، تصریح کرد:  با مشارکت خیران استان فارس که در همه امور پیشتاز هستند خانواده‌های بیشتری از زندانیان نیازمند را در ماه رمضان زیرپوشش قرار می دهیم تا بتوانیم نیازهای اولیه آنان را رفع کنیم.

بحرینی، ادامه داد:  اگر هر نیکوکاری در طرح حمایت این خانواده‌ها شرکت کند و سبغذایی یکی از این خانواده‌های نیازمند را تامین کند مشکل آنان در بعد معیشتی کمتر می‌شود.

رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز، ادامه داد: درصورت کاهش موج  کرونا  در استان جشن نسیم مهر با  مشارکت خیران و  رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می‌شود  که در غیر این صورت این مراسم به منظور حمایت از خانواده‌های زندانیان به صورت غیرحضوری و  ارسال شماره حساب انجمن حمایت در فضای مجازی برگزار می شود.

او، افزود: طرح فرهنگی انجمن حمایت زندانیان با هدف اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی برای خانواده‌های زندانیان، ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی برای خانواده‌های زیرپوشش باید در اولویت بعدی و مورد توجه انجمن حمایت قرار گیرد.

اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان‌های فارس نیز با اشاره به توزیع ۷ هزار بسته معیشتی  بین خانواده‌های نیازمند زندانیان در سال  ۹۹  اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی با مشارکت خیران و ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) توزیع شده است.

همچنین محمود قربانی مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان شیراز نیز در ابتدای جلسه گزارشی از اقدامات انجمن حمایت در حوزه گذشت شاکی و مصالحه، آزادسازی زندانیان و توزیع بسته‌های حمایتی و بهداشتی ارائه کرد و گفت: از ابتدای امسال بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند زندانیان توزیع شده است که این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

او، بیان کرد: تعداد ۱۲ هزار عدد ماسک نیز بین خانواده‌های زیرپوشش با  مشارکت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و خیر شیرازی توزیع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.