ضرورت ارائه طرح‌های علمی مناسب در زمان سرگردانی دنیا

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز دنیا سرگردان است و می‌توان در این زمان با طرح‌های علمی، الگو‌های مناسب را به دنیا ارائه کرد.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در نشست شورای راهبردی غدیر گفت: امام علی (ع) یک شخصیت نیست بلکه جریان بعثت همه انبیا در حضرت علی (ع) خلاصه می‌شود و این امام سنبل عدالت بین المللی است.

او با اشاره به اینکه امروز دنیا خسته از بی عدالتی مستکبران عالم است افزود: امروز افکار عمومی سرگردان و دنیا به دنبال عدالت است و این فرصت مناسبی است تا با طرح‌های علمی، الگوی‌های مناسب به آن‌ها ارائه و افکار آن‌ها را هدایت کنیم.

آیت الله عبادی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ایمان و امید اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه با روی کار آمدن دولت سیزدهم، خدمات بسیاری انجام داده شده که باید با اطلاع رسانی به مردم، سبب امید آفرینی در جامعه شویم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است که افکار عمومی را به انحراف بکشد ادامه داد: در چنین شرایطی باید دولت و به ویژه نهاد‌های فرهنگی و تبلیغاتی در وسط میدان باشند.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم رویکرد اصلی برنامه‌های اوقات فراغت امسال را ایمان و امید دانست و گفت: امروز باید دستاورد‌های نظام و دولت را به مردم منعکس کنیم تا امید را ترویج دهیم تا دشمنان نتوانند ناامیدی را ترویج دهند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه امامت و ولایت افزود: در این دهه برنامه‌های متنوع جذاب و شاد با بعد اسلامی برگزار خواهد شد و در آن به موضوع جهاد تبیین هم پرداخته خواهد شد.

حاجی زاده دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در خراسان جنوبی هم از اجرای ۱۳۰ برنامه در دهه امامت و ولایت در استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در دورترین نقاط روستا‌ها و شهر‌ها برگزار خواهد شد.

او دیدار مردم با نماینده ولی فقیه در استان در صبح عید غدیر، برگزاری جشن و اجتماع غدیریون از کهف الشهدا در خیابان مدرس تا میدان ابوذر و برپایی ۲۰ موکب برای پذیرایی و جشنواره‌ها و عیدانه‌های خانوادگی  را از جمله دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت در استان دانست.

حجت الاسلام مشرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم با اشاره به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: در این هفته برنامه‌های تبیینی در تمام شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

برچسب ها: ولی فقیه ، عید غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.