نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با بیش از ۳۰۰ غرفه از امروز تا ۹ تیر در مصلای پیامبر اعظم (ص) زرند برپا است.  

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار شهرستان زرند در مراسم گشایش نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در زرند گفت: در این نمایشگاه کالا‌هایی از جمله: پوشاک، کیف و کفش، خشکبار، آجیل، مواد غذایی، سوغات استان‌های مختلف کشور، کالای خواب و مواد شوینده عرضه می‌شود.

او با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را با ۵ تا ۴۰ درصد تخفیف از این نمایشگاه تهیه کنند، افزود: در این نمایشگاه، تولیدکنندگانی از سراسر کشور، محصولات و تولیدات خود را با تنوع بالا در غرفه‌های این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

حجت الاسلام شجاعی، امام جمعه زرند هم با قدردانی از دست اندرکاران راه اندازی این نمایشگاه بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ توزیع کالا با قیمت و کیفیت مناسب در بازار تاکید کرد.

او افزود: مردم هم باید به کالا‌های تولیدی کشور، بیشتر اعتماد کنند؛ زیرا واحد‌های تولیدی، سرمایه خود را برای تولید کالای با کیفیت هزینه کرده و در کشور اشتغال ایجاد کرده اند.

کارگر، رئیس مجمع امورصنفی زرند هم در این مراسم گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا  در فضایی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با بیش از ۳۰۰ غرفه از امروز تا ۹  تیرماه در محل مصلای پیامبر اعظم (ص) شهرستان زرند برپا خواهد بود.  

او افزود: مردم می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۳ از این نمایشگاه خرید کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۶ تير ۱۴۰۲
سلام چه طوری میتونم از چادرای نمایشگاه خرید کنم اگه الان برپا نیست آیا آدرس مغازه ش رو دارین ممنون
آخرین اخبار