با توجه به بارندگی‌های شدید و بروز سیل در بیدانِ کوهبنان، نیرو‌های سپاه، بسیج و نیرو‌های جهادی برای امداد رسانی به این منطقه رفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: متاسفانه به دلیل شدت خسارات وارد شده به راه‌های روستایی در منطقه بیدان، رفت و آمد و خدمت رسانی بسیجیان و گرو‌های جهادی به کندی و سختی صورت می‌گرفت.

 روح الله ابراهیمی افزود: در روز دوم به دلیل وقوع سیل در کوهبنان در بالا دست شهرک‌های امام رضا (ع) و شهید سلیمانی که شدت بارندگی و سیل بالا بود، گروه‌های جهادی به منطفه آمدند تا خدمت رسانی اعم از پاکسازی، تنظیف، تخلیه آب و لایروبی گل و لای را از سطح معابر، منازل، اماکن عمومی و ... انجام دهند.

او از توزیع غذای گرم، آب معدنی، توزیع سبد کالا، پتو، موکت و... در بین خانواده‌های آسیب دیده از سیل در منطقه بیدان و شهرک امام رضا خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان تصریح کرد: شست و شوی تعدادی قالی، مساعدت برای خالی کردن چاه‌های فاضلاب، سرکشی مرتب به خانوار‌ها برای رفع مشکلات موجود از دیگر خدمات بسیجیان و‌گروه‌های جهادی است.

او افزود: از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، بسیجیان، گروه‌ها و شورای جهادی، مسئولین ادارات خصوصا ائمه جمعه، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان تشکر می‌کنم.

نامجو کوهبنانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار