استاندار خوزستان تصریح کرد: تصمیم گرفته شد که ۱۸۰ کیلومتر راه‌های روستایی در مسجدسلیمان، هفتگل، لالی و اندیکا ساخته شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه شاخص‌های توسعه در شهرستان‌های مسجدسلیمان، هفتگل، لالی و اندیکا پایین‌تر از متوسط استانی است و تلاش ‌می‌کنیم به سمت عدالت محوری پیش رویم.

او بیان داشت: تصمیم گرفته شد که برای راه‌های روستایی در این ۴ شهر تا سال آینده ۱۸۰ کیلومتر ساخته شود تا از لحاظ این شاخص این شهرستان‌ها به متوسط استانی نزدیک‌تر شوند.

شریعتی افزود: از این جهت برنامه‌هایی در دست اقدام است و پیگیری‌ها در حال انجام است و دفتر فنی استانداری مسئول پیگیری کار‌های عمرانی است و دفتر سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی نیز پیگیر طرح‌های مربوط به شهرک‌های صنعتی و سایر سرمایه گذاری‌ها است و دستگاه‌های خدمات رسان نیز پیگیر کار‌های مربوط به حوزه‌های زیرساختی و خدماتی هستند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری جلسات اختصاصی بتوانیم شاخص‌ها را تا حدودی بهبود بخشیم و روند خدمات رسانی در این شهرستان‌ها با شرایط و شاخص‌های بهتری تداوم یابد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.