مدیر مخابرات منطقه خوزستان از بهره برداری فیبر نوری مخابرات استان در قالب طرح نجما در منطقه کیانپارس اهواز خبر داد.  

رحیم فلاح زاده گفت: در محدوده مرکز مخابراتی شهید چمران اهواز با حفاری، کابل کشی و نصب تعداد ۵۸ تجهیزات فیبرنوری (F.A.T) و طراحی کانالی ۳ هزار و ۲۵۰ متر و حفاری ترینچر به متراژ ۱ هزار و ۱۰۰ متر و با توسعه و ظرفیت سازی ۱ هزار و ٨۵۶ پورت به منظور ارائه خدمات نوین ارتباطی به متقاضیان به بهره‌برداری رسید. 

او می‌گوید: با توسعه و ایجاد ظرفیت و به بهره برداری رسیدن فیبرنوری مخابرات منطقه خوزستان از طرح نجما در تجهیزات مخابراتی مرکز تلفن شهید چمران اهواز، واگذاری به روزترین خدمات ارتباطات مخابراتی از جمله دیتای باند پهن با سرعت‌های بالا (Ftth) در بلوار شهید چمران منطقه کیانپارس اهواز فراهم شد. 

فلاح زاده گفت: متقاضیان در محدوده بلوار شهید چمران منطقه کیانپارس حد فاصل میدان سیدخلف تا فلکه اول کیانپارس می‌توانند از طریق تماس با سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰، اپلیکیشن مخابرات من و یا شماره گیری کد ستاره ۲۰۲۰ مربع از طریق تلفن همراه و یا با مراجعه حضو‌ی به امور مشترکین مرکز مخابراتی و دفاتر خدمات ارتباطی نسبت به ثبت درخواست اینترنت Ftth اقدام کنند. 

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: انتقال صوت و تصویر با کیفیت بسیار بالا، ارائه اینترنت با سرعت حداقل ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه، ایجاد سیستم مدیریت هوشمندشهری، امکان راه اندازی وای فای در سطح شهر، ایجاد شبکه‌ای پایدار نسبت به تکنولوژی‌های موجود مانند مس، توسعه کسب و کار از مزایای این کار است.

به گفته او با طراحی کانالی هزار و ۷۵۰ متر، کابل کشی و نصب تجهیزات فیبر نوری به تعداد ۷۷ F.A.T و با ایجاد ظرفیت ۲ هزار و ۴۶۴ پورت و توسعه یافتن زیر ساخت‌های ارتباطی شهری، ارتباط فیبر از نهضت جهادی فیبرنوری مخابرات تا منازل (پروژه نجما) در مرکز تلفن شهید چمران اهواز به منظور ارائه خدمات نوین ارتباطی به متقاضیان از جمله FTTH مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته او متقاضیان در محدوده مرکز تلفن شهید چمران در منطقه خیابان وهابی شمالی منطقه کیانپارس اهواز می‌توانند جهت استفاده از سرعت دیتای بر بستر فیبرنوری مخابرات (FTTH) برای انتقال داده‌ها با سرعت چند برابری از سرعت تعریف شده در سرویس‌های مبتنی بر سیم مسی و تکنولوژی Adsl و برای استفاده از ارتباطات شبکه‌ای ایمن می‌توانند به روشی که شرح داده شد اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.