تجهیز غالب مجتمع‌های مسکونی شهر صدرا به فیبر نوری

مدیر مخابرات منطقه فارس، گفت: در بخش اعظم شهر جدید صدرا زیر ساخت تمام طرح های مخابرات تکمیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرشید ایزدی مدیر مخابرات منطقه فارس،  با اشاره به مشکلات ارتباطی در شهر جدید صدرا و وضعیت واگذاری خط تلفن ثابت و اینترنت، بیان کرد: در بخش اعظم شهر جدید صدرا زیر ساخت تمام طرح های مخابرات منطقه  تکمیل شده است.

او، تصریح کرد: تجهیزات فنی در غالب بخش های شهر صدرا نصب شده که به طور مشخص در کوچه های البرز سه، پنج و هفت همه مجتمع های آپارتمانی به فیبر نوری و زیرساختهای ftth تجهیز شده اند.

ایزدی، ادامه داد: در قسمت های ویلایی به دلیل گستردگی و تراکم جمعیت نیاز به ثبت درخواست تلفن ثابت است که پس از آن، تمام درخواست ها بررسی و ترتیب اثر داده می شود.

مدیر مخابرات منطقه فارس،  افزود: هم استانی‌های گرامی از دو طریق می توانند برای دریافت تلفن ثابت اقدام کنند که در روش اول با مراجعه به سایت مخابرات منطقه فارس به آدرس fars.tci.ir و سایت شرکت مخابرات ایران، اطلاعات درخواستی را تکمیل کرده و پس از مدتی اقدامات لازم برای کشیدن خط تلفن ثابت انجام می شود.

او، اضافه  کرد: در روش دوم  فرد متقاضی با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در سطح شیراز و ثبت درخواست تلفن ثابت، اقدامات برای کشیدن خط تلفن با بررسی های لازم در  مدت زمان مشخص انجام می شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.