مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: ۴۷۶ پروژه توزیع برق طی سه ماهه اول امسال در این استان اجرا شد.

پیام جوادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه  ۴۷۶ پروژه توزیع برق در سطح استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۹۰ میلیارد ریال اجرا شده و به بهره‌برداری رسیده است، هدف از اجرای این پروژه‌ها را ارتقای سطح کیفی و کمی ارائه خدمات برق به مشترکان و پایداری شبکه‌های توزیع، طراحی و اجرا عنوان کرد.

وی یادآور شد: سرقت کابل‌های مسی در شبکه‌های توزیع یکی از مشکلاتی بود که موجب خاموشی‌های متعدد و نارضایتی مشترکان می‌شد و یکی از مهم‌ترین طرح‌های توزیع برق در سطح استان زنجان اجرای طرح تبدیل سیم به کابل خودنگهدار است که بخش مهمی از این طرح در سال‌های اخیر اجرا شد.

جوادی اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال همچنین ۱۴۷ پروژه تبدیل شبکه‌های توزیع برق استان از سیم مسی به کابل خودنگهدار با هدف کاهش تلفات و همچنین پیشگیری از سرقت اجرا شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از اجرای ۹۷ پروژه توسعه، احداث و اصلاح شبکه نیز خبر داد و گفت: با توجه به افزایش جمعیت و همچنین افزایش تقاضای مشترکان جدید، این پروژه‌ها در سطح استان طراحی و اجرا شده است.

جوادی با بیان اینکه هم اکنون ۹۰۵ روستای استان زنجان از نعمت برق برخوردار است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش همکاران توزیع برق در سطح استان زنجان هم‌اکنون ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان از نعمت برق برخوردار هستند.

وی گفت: در سه ماهه نخست امسال نیز ۲۱۳ پروژه توسعه شبکه‌های توزیع برق روستایی با هدف ارتقای ارائه خدمات و برق رسانی به متقاضیان جدید در سطح استان اجرا شد همچنین برق رسانی به روستای پازوکی نیز از مهمترین پروژه‌های اجرا شده این شرکت در این مدت بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اجرای ۱۹ پروژه اصلاح و بهسازی شبکه‌ روشنایی معابر را از دیگر طرح‌های اجرا شده در این مدت بیان کرد و افزود: با اجرای این طرح بخش‌هایی از روشنایی معابر شهری و روستایی با هدف کاهش تلفات و افزایش بازدهی اصلاح و بهسازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.