آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی انتظامی آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

استاندار آذربایجان شرقی در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید مرزبانی انتظامی آذربایجان شرقی یکی از مهمترین مولفه های هر کشوری  را حفاظت و صیانت از مرزهای آن کشور دانست و گفت: اقتدار و عزت هر کشوری در مرزهای آن کشور است و اگر مرزها امن باشند طبیعی است آن کشور می تواند در آرامش و امنیت زندگی کند .

آقای خرم با بیان اینکه اگر مرزها امن نباشند امنیت  نظام و کشور مختل خواهد شد  افزود: سربازانی که در این مرزها تلاش می کنند آبروی انقلاب هستند.

 وی وضعیت گذرگاه های استان آذربایجان شرقی را بسیار مطلوب  عنوان کرد و گفت: این شرایط در راستای تلاش های شبانه روزی عزیزانمان در مرزبانی استان به ارمغان آمده و این مرزبانان مایه افتخار کشورند.

سردار  گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: شهدای ما بالاترین سرمایه یعنی جان عزیزشان را برای اعتلا و امنیت کشور فدا کردند  و در تامین بالاترین نعمت که همان امنیت کشور است سهم والا و بسزایی دارند .

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با تاکید بر اینکه دیپلماسی بسیار قوی در مرزها اتفاق می افتد  گفت: اگر امروز فرهنگ غنی اسلامی ما دچار خدشه نمی شود و علیرغم اینهمه دشمنی دشمنان اتفاق خاصی در کشورمان نمی افتد در سایه تبریز قهرمان است این دیار ارزشمند در تمامی عرصه های انقلاب خوش درخشیده است .

 در پایان مراسم ضمن تجلیل از خدمات سردار احمدی  با حکم سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور  سرهنگ عباس مرادی به مدت ۳ سال به عنوان فرمانده جدید مرزبانی آذربایجان شرقی  منصوب شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.