پاکبانان خدمات شهری و روستایی قشم مقابل سازمان منطقه آزاد این جزیره در گلایه به پرداخت حقوق و مزایا و شرایط کاری شان تجمع کردند.

 این کارگران تمدید نشدن قرارداد، پایین بودن حقوق و دستمزد، پرداخت نکردن تعطیل کاری، نداشتن امنیت شغلی، پرداخت نشدن حق بیمه از فروردین امسال و بالا بودن حجم کاری را از جمله مشکلات خود عنوان کردند.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در این زمینه گفت: کارگران به کم بودن حقوق خود بندرعباس و میناب گلایه‌مند بودند که قرار است این ادعا بررسی شود.

محمد قدسی افزود: همه اضافه کاری، تعطیل کاری و شب کاری‌ها به صورت کامل به کارگران پرداخت و حقوق آن‌ها نیز بر اساس قانون کار به صورت منظم و بدون عقب افتادگی پرداخت می‌شود.

وی گفت: از حدود ۸۰۰ کارگر خدمات شهری و فضای سبز سازمان منطقه آزاد قشم حدود ۴۰ نفر در این تجمع نسبت به حقوق خود گلایه‌مند هستند.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در تلاشیم بیمه تکمیلی درمان برای این کارگران فراهم کنیم.

برچسب ها: تجمع پاکبانان ، قشم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۸ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
آقای قدسی دروغ کمتر بگه کسی نمیگه لاله تمامه کارگرا در اعتراض بودن جز سر کارگرا ک فرستادهه بودنشون پشت ماشین تخلیه و تو خیابونا زباله جمع کنن . بقیش دیگ بماند ابرو داری کنم
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۰۹:۳۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
تمامی کارگران خدمات شهری و فضای سبز به مزایا و حقوق اعتراض دارند ، کی میگه از ۸۰۰ نفر ۴۰ نفر معترض هستن ، خبر رو بهت اشتباهی رسوندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
درود به قشرزحمت کش