رئیس جمهور روسیه در اظهاراتی پیروزی کشورش در اوکراین را قطعی دانست.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه تاکید کرد که پیروزی کشورش در اوکراین قطعی است، زیرا مسکو از "سرزمین‌ها و ارزش‌های خود" دفاع می‌کند.

رئیس جمهور روسیه در یک رویداد آنلاین درباره سیاست داخلی گفت: "من مطمئن هستم که پیروزی همیشه از آن ما خواهد بود، ما پیروز خواهیم شد. در اینجا هیچ شکی وجود ندارد، حتی چیزی برای صحبت وجود ندارد.

اظهارات رئیس جمهور روسیه در حالی مطرح می‌شود که ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، در جامعه سیاسی اروپا (EPC) در مولداوی شرکت می‌کند، که در تضاد با اظهارات پوتین مبنی بر پیروزی روسیه است.

رئیس‌جمهور روسیه پیشتر گفته بود نیرو‌های روسی بر خلاف کی‌یف که به اهداف غیرنظامی حمله می‌کند، تنها به زیرساخت‌های نظامی اوکراین حمله می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۰:۵۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
جناب برادر پوتین چرا شما زمان را در نظر نمی گیرید؟ اکراین به تصرف شما در خواهد آمد ولی زمان باید کوتاه ترین زمان ممکن باشد. شما روش محمد علی کلی را پیش نگیرید ببینید مایک تایسون چگونه بی پروا حمله میکند. محمد علی مدافع بود و در اثر خستگی مفرط حریف غلبه می کرد. ولی مایک به زمان امان نمیداد. قرار نیست امریکا فرصت تازه کردن نفس پیدا کند. الآن کل اروپا . امریکا در اکراین زیر دست شماست. چرا وقت کشی میکنید؟ و بدانبد که نه تنها شرق بلکه دول غربی هم به شما چشم امید دارند و آماده هستند تا امریکا را کنار بزنند و یوغ بندگی را از گردن باز کنند. دیگر کسی از بمبهای اتمی امریکا نمی ترسد. بشر میداند که اصابت اولین بمب اتم با زمین همان لحظه اتفاق می افتد که آخرین بمب اتم به زمین اصابت میکند. چک اول را بزن برادر. و بدان کسی جرات زدن دومی را در کره خاکی نخواهد داشت. چون کسی میل ندارد پنج میلیارد سال انتظار بکشد. اگر امریکا آدولف هیتلر را به متامفتامین آلوده نکرده بود الآن امریکا جایگاهی در کره زمین نداشت. هیتلر اعتماد و نیرنگ خورد. وقت تنگ ای برادر. ما را خانه تنگ است ای برادر. تمامش کن کار نیمه کاره را.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
اگه پیروز نشه کار دنیا زاره چون آمریکا میره سراغ بقیه
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۹:۲۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
روسیه در جنگ خیلی مباشات می کند. شاید منتظر است اوکراین برخی از کارها را انجام دهد تا با فراغی باز اوکراین را منهدم کند. دیگر آینده ای برای اوکراین نمی توان متصور بود. به هر حال باید مستعمره باشد یا روس و یا غرب و هر دو سر باخت است. این دلقک به عنوان رئیس جمهور چنان خیانتی به کشورش کرد که هیچ کسی قادر به انجام آن در این مدت کوتاه نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
من از طرف زلنسکی و مردم اوکراین بابت دفاع از کشورشون از شما عذرخواهی میکنم
آخرین اخبار