انتشار فراخوان بیست‌ودومین کنفرانس هیدرولیک ایران

فراخوان بیست‌ودومین کنفرانس هیدرولیک که با همکاری دانشگاه مراغه و انجمن هیدرولیک ایران طی ۱۷ و ۱۸ آبان سال جاری در این کهن‌شهر برگزار می‌شود، منتشر شد.

دبیر علمی بیست‌ودومین کنفرانس هیدرولیک ایران گفت: محور اصلی این کنفرانس «راهکار‌های اجرایی احیای دریاچه‌ها و اکوسیستم‌های آبی با تمرکز بر دریاچه ارومیه» است.

دکتر جعفر چابک پور به محور‌های فرعی این کنفرانس هم اشاره کرد و افزود: هیدرولیک محاسباتی، هیدرولیک محیط‌های متخلخل، هیدرولیک شبکه آب و فاضلاب، اندرکنش رودخانه‌ها با آبخوان ها، تجهیزات و فناوری‌های سنجش آب، مدیریت و مهندسی رودخانه و رسوب از جمله محور‌های این همایش است.

وی از دیگر محور‌های فرعی این کنفرانس ملی به هیدرولیک سیلاب و جریان‌های حدیف سازه‌های هیدرولیکی و تاسیسات آبی، حوزه‌های آبریز مشترک بین کشورها، هیدرولیک محیط زیستی، مدل‌های فیزیکی و آزمایشگاهی در هیدرولیک، هیدرودینامیک محیط زیستی و اندرکنش رودخانه با دریا، دریاچه، سواحل و تالاب‌ها اشاره کرد.

چابک پور اعلام کرد: آخرین مهلت ارسال مقالات کامل به دبیرخانه کنفرانس ۲۸ شهریور سال جاری است و نتایج داوری مقالات نیز در ۱۵ مهرماه اعلام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی کنفرانس ارتقای کیفیت و کاربردی کردن تحقیقات و نتایج آن‌هاست، اضافه کرد: ارائه آخرین دستاورد‌ها در زمینه مهندسی هیدرولیک، بررسی و ارائه راه کار‌های عملی برای نیاز‌های صنعت آب کشور، توجه به شاخص‌های توسعه پایدار و بررسی مسائل آب و محیط زیست، انتظاری است که در بیست و دومین کنفرانس هیدرولیک ایران جهت برآورده شدن آن تلاش خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار