مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت :نمایشگاه خوشنویسان بلاد شاپور با حضور هنرمندان و مسئولان در دهدشت افتتاح شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در ویژه برنامه شاهنامه بنشت و افتتاحیه نمایشگاه خوشنویسان بلاد شاپور گفت: تلفیق و تقارن زیبای بین هنر خوشنویسی، شاهنامه و جایگاه آن در ارتباطات هنری واقعیتی انکار ناپذیر است که بدون تردید بدون تلاش‌های انجمن‌های شاهنامه و خوشنویسی امکان پذیر نبود.
 
امید درخشان افزود:  خیلی از هنرمندان خوشنویس به خاطر حجم و قدرت بالای شاهنامه حریف شاهنامه نویسی نمی‌شوند، اما امروز می‌بینیم که بدست خوشنویسان بلاد شاپور انجام گرفته است.
 
درخشان مطالبه گری را حق هنرمند دانست و تاکید کرد: هنرپیشه بایستی مطالبه گری هنرمند را بپذیرد.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به برخی از حوزه‌ها اشاره کرد و گفت: برای حمایت از برنامه‌های فرهنگی و هنری کوتاهی نداریم و در طول یکسال گذشته بیش از ده بار برای پیگیری برنامه‌های فرهنگی و هنری به کهگیلویه آمدم.
 
درخشان خاطر نشان کرد: در حال هماهنگ کردن یکی از فرهنگسراهای اسم و رسم دار در تهران هستیم تا آثار هنرمندان خوشنویسی بلادشاپور را در پایتخت دایر و زمینه‌ای برای خرید و حمایت از این هنرمندان انجام گردد.
 
۵۰ اثر برجسته از ۳۳ هنرمند خوشنویس بلادشاپور در نگارخانه‌ی شهید افرازی دهدشت به مدت یک هفته پذیرای دید و بازدید علاقمندان به هنر است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.