فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام گفت: آماد و پشتیبانی سپاه امروز در خدمت مردم به ویژه مناطق محروم برای محرومیت‌زدایی است.

سردار غلامحسین محمدی اصل امروز در سومین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی به رشادت های شهدا در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: آماد و پشتیبانی همانند مهمات برای سلاح است و هرجا پشتیبانی و تدارکات خوب و قوی بوده موفقیت ها نیز سریعتر حاصل شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام نیروی انسانی را مهمترین عامل رشد و بالندگی آماد و پشتیبانی نام برد و می گوید: همه دستگاهها و نهاد باید در امر پشتیبانی همت کنند تا بتوانند در امر خدمت رسانی به مردم موفق شدند.

او در ادامه به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همان کشورهایی که در زمان جنگ همه جانبه از صدام حمایت و پشتیبانی کرد امروز در جنگ نرم و ترکیبی نیز حاضر هستند و از عوامل تحریم کشور و ترور بهترین انسانها به شمار می روند.

محمدی اصل با بیان اینکه رزمندگان آماد و پشتیبانی در دفاع مقدس به حسینی بودن مشهور بودند می گوید: امروز نیز بسیجیان تداوم دهندگان راه شهدا با همان روحیه و شجاعت لبیک گوی فرمان رهبر معظم انقلاب در صیانت از آرمان های انقلاب و شهدا هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام به عرصه محرومیت زدایی نیز اشاره کرد و گفت: آماد و پشتیبانی سپاه امروز در خدمت مردم به ویژه مناطق محروم برای محرومیت زدایی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.