فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: گروه‌های جهادی پزشکی ۱۸ بیمارستان صحرایی را در مناطق کم برخوردار اردبیل راه اندازی کردند.

سردار غلامحسین محمدی اصل گفت: بسیج جامعه پزشکی با راه‌اندازی ۱۸ بیمارستان صحرایی و اعزام ۳۰ پزشک متخصص به ارائه خدمات پزشکی و دارویی به مردم مناطق محروم پرداخته است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل می گوید: اعزام گروه جهادی «الکفیل» به استان اردبیل در راستای ارائه خدمات پزشکی سپاه حضرت عباس (ع) در مناطق کم‌برخوردار انجام شده و این گروه جهادی پزشکی با حضور در شهرستان‌های مشگین‌شهر و گرمی طی ۴ روز بیش از ۱۰ میلیارد تومان خدمت دندانپزشکی به مردم مناطق محروم انجام داد.

او با بیان اینکه اقدامات انجام گرفته هنوز ناچیز است، گفت: سپاه پاسداران تلاش می‌کند با حضور میدانی و تلاش شبانه‌روزی در کنار کار جهادی برای مردم امید آفرینی کند.

محمدی اصل با بیان اینکه سپاه پاسداران محرومیت‌زدایی را به کمال رسانده است، می گوید: سپاه در مؤلفه‌های مختلف با قدرت پیش برندگی، افتخارآفرین و امیدآفرین بوده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل توان سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف زیرساختی را یادآور شد و گفت: سدسازی، جاده‌سازی، تصفیه‌خانه، احداث خطوط انتقال آب گاز و نفت، سازه‌های شناور، بنادر و اسکله‌ها و تونل از جمله اقدامات زیربنایی سپاه برای اعتلای کشور است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.