استاندار اردبیل گفت: جهاد در راه خدا مأموریت اصلی سپاه است و این قشر سبک زندگی مجاهدانه را طریق راه خود قرار دادند.

سید حامد عاملی گفت: سپاه در جبهه‌های جنگ پیروز اصلی و در عرصه‌های کارآفرینی، اقتصادی، عمرانی و سازندگی پیشروتر از هر قشری حرکت کرده است.

استاندار اردبیل وی با بیان اینکه نمونه‌ای از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های سپاه را در ایام کرونا و در حفظ جان و حیات انسان‌ها مشاهده کردیم، می گوید: امروز نیز در عرصه‌های عمرانی، سازندگی و ساختن سرپناه برای نیازمندان و روستاییان از هیچ تلاشی دریع نکرده و مأموریت الهی خود را مجاهدانه انجام می‌دهد.

او با اشاره به اینکه امروز اتفاقات و رویدادهای بزرگ در کشور در سایه اقدامات بسیج سازندگی است، گفت: به برکت حضور معنوی شهدا مسیر جدیدی در عرصه‌های سازندگی در کشور ایجاد شده و سپاه با سبک زندگی مجاهدانه هر جا نقطه کوری وجود دارد، در آن وارد شده و سربلند بیرون آمده است.

عاملی با بیان اینکه در استان اردبیل اقدامات عظیمی از سوی نیروهای جهادی بسیج سازندگی در حال انجام است، می گوید: اکنون صدها گروه جهادی در اردبیل در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، عمرانی، خدمات‌رسانی و کمک به محرومان فعال هستند.

استاندار اردبیل در ادامه گفت: کنگره بزرگ سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل مردادماه در این استان برگزار می‌شود و ما شاهد خیل عظیمی از اقدامات جهادگرانه این نیروها در به سرانجام رساندن این کنگره هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.