فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بسیج با حضور جهادی و میدانی در عرصه‌های مختلف در محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی کشور سنگ تمام گذاشته است.

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان این که روحیه جهادی، ایمان راسخ و بصیرت بسیجیان با هیچ چیز غیر قابل معاوضه نیست، گفت: پیشرفت‌های کشور و جامعه با حضور سپاه و بسیج تحقق یافته است به همین خاطر است که دشمنان و معاندین از پیشرفت‌های چشم‌گیر ایران قوی عصبانی هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در اجلاسیه مجمع بسیج استان اردبیل که با حضور اقشار مختلف بسیج، نمایندگان مجلس و مسئولین استانی در مجتمع فرهنگی ولایت اردبیل برگزار شد، گفت: بسیجیان مصداق آیه کوثر هستند و پیش برنده و بالنده می‌باشند و هر کجا نیاز جامعه است حضور جدی دارند و در صحنه‌های حساس و خطرناک تا پا جان در راه انقلاب و ولایت فقیه آمادگی خود را ثابت کرده اند.

محمدی اصل با بیان این که بسیاری از کشور‌های جهان در حسرت داشتن رهبری همچون امام خامنه‌ای عزیز هستند، اظهار داشت: حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، چون از روح و تفکر توحیدی برخوردارند، توانستند کشور را از شرایط سخت و توطئه‌های بی امان دشمنان اسلام به سلامت عبور دهند.

او تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نقش بسیج سازنده بود و با روحیه شهادت‌طلبی و ایمان قوی و بادستان خالی مقابل پیشرفته‌ترین سلاح‌های دنیا ایستادند که این عظمت بسیج را در تمام دنیا نشان داد چرا که کشور ایران با بلوک غرب و شرق به مقابله با جنگ تحمیلی رفته بود.

دبیر کل کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با بیان اینکه مردم تا پای جان پای اصول انقلاب ایستاده‌اند، بیان کرد: یک میلیون نیروی مؤمن پای کار و داوطلب شهادت در دوران دفاع مقدس توانست مقابل دنیا بایستد و هشت سال جنگ را اداره کند و امروز این جمعیت بسیار بیشتر شده است.

محمدی اصل با اشاره به اینکه جنگ نرم بسیار پیچیده‌تر و دشوارتر از جنگ سخت دوران دفاع مقدس است، بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی ایران با سرمایه گذاری کلان و استفاده از ابزار رسانه می‌خواهند با القای ناامیدی در جامعه به اهداف پلید و شوم خود برسند.

او اضافه کرد: امنیت، آرامش، آبرو، اقتدار، عزت، عظمت، شکوه، سربلندی و سرافرازی تمامی مردم و استقلال کشور امروز مدیون و مرهون فداکاری‌ها و خون شهدای والامقام هستیم است و این شهدا هستند که بر اعمال ما ناظر هستند و وظیفه ما در قبال اهداف و آرمان شهدا بسیار سنگین است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه ما هر چه داریم از برکت خون پاک شهیدان والامقام است، ادامه داد: امروز هرچه در مسیر خدمتگزاری که یکی از دغدغه‌های جدی شهدا بود، تلاش کنیم باز هم کم است و باید بیشتر و بیشتر در این راستا قدم برداریم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.