مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز جامعه ایران نیازمند مکتب سردار سلیمانی است و با الگو قراردادن شهید سلیمانی می‌توان بر مشکلات جامعه غلبه کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی با بیان اینکه سردار سلیمانی اصولگرا، اصلاح طلب، کارگزار، اعتدال و دوم خردادی نبود، افزود: سردار سلیمانی به هیچ جناح سیاسی تعلق نداشت بلکه سرباز راستین مقام معظم رهبری و ذوب در ولایت بود و بدون، چون و چرا اوامر رهبری را اجرا می‌کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در حسینه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل اظهار کرد: سردار سلیمانی پیرو محض رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای بود و هر آنچه که رهبری مدنظر داشت مو به مو اجرا می‌کرد.

حجت‌الاسلام تویسرکانی بیان کرد: شهید سلیمانی سرداری نترس و شجاع بود و به تمامی حوادث دنیا تحلیل قرآنی داشت.

او اضافه کرد: سردار سلیمانی نه تنها اهل تظاهر و دیده شدن نبود بلکه از کار‌های نمایشی متنفر بود چرا که اعتقاد داشت آن کس که باید ببیند، می‌بیند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران ادامه داد: حاج قاسم عاشق انسان‌ها و همیشه و در همه حال به فکر مردم، مظلومان و مسلمانان بود و فقط رضایت خدا برای آن شهید مهم بود.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه سردار سلیمانی با همه مردم مهربان بود، گفت: مردم تاکنون حدود ۲۳۰ هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده‌اند، اما سیدالشهدای همه شهیدان سردار سلیمانی است.

او اظهار کرد: امروز جامعه ایران نیازمند مکتب سردار سلیمانی است و با الگو قرار دادن شهید سلیمانی می‌توان بر مشکلات جامعه غلبه کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران بیان کرد: همه مسئولان نوکر و خدمتگزار مردم هستند و شبانه‌روز باید برای حل مشکلات کشور تلاش کنند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با اشاره به اغتشاشات اخیر مردم ایران اضافه کرد: متاسفانه عده‌ای از جوانان که فرزندان خودمان هستند، فریب دشمنان نظام اسلامی را خوردند.

او ادامه داد: این همه دشمنی با رهبر انقلاب امام خامنه‌ای نشانگر حقانیت این مرد بزرگ و خدایی است و همه باید پشتیبان این عبد صالح خدا باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: تمامی مردم کشورمان باید به وجود نازنین رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای افتخار کنند چرا که در دنیا چنین رهبر مدیر و مدبری وجود ندارد.

همچنین پیکر مطهر شهید گمنام با حضور پرشور و باشکوه شرکت‌کنندگان در این آیین در محوطه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تشییع و خاکسپاری شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.