در مراسم گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تجلیل شد.

اعلایی استاندار در این مراسم گفت: در فضای استانی نگاه ما به روابط عمومی‌ها جدی‌است، اما متاسفانه برخی مدیران نگاه سطحی به این موضوع دارند، دستگاه‌هایی که فراگیر هستند باید به سمتی بروند که مردم از وجود روابط عمومی دستگاه‌ها بهره‌مند شوند.
 
اعلایی افزود: در استان قزوین برای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت، روابط عمومی‌ها وظیفه‌ای بر عهده دارند که باید نسبت به انجام کامل آن تلاش کنند چرا که استان قزوین دارای ظرفیت‌های بالایی است.
 
وی اظهار داشت: روابط عمومی دستگاه‌ها در استان می‌توانند با روابط عمومی دستگاه‌های سایر استان‌ها ارتباط برقرار کنند و ظرفیت استان را بشناسانند.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: در حوزه رسانه، استان قزوین بشدت شاهد عقب ماندگی هستیم. در مساله عمق بخشی رسانه‌ای باید برنامه ریزی صورت گیرد. رسانه‌ها باید بیان کننده عمیق و دقیق مسایل باشند. رسانه‌های استان باید به سمت حرفه‌ای شدن پیش روند. ما رسانه‌هایی میخواهیم که با عدل و انصاف بیان کننده منافع مردم باشند. عدول از انصاف توسط رسانه‌ها باید برای آن‌ها هزینه داشته باشد.
 
وی گفت: استان در آستانه تحولات است که بیشتر آن در حوزه اقتصاد است. روابط عمومی‌ها می‌توانند در این زمینه به تبادل نظر بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.