دستبند پلیس ساری بر دستان اراذل و اوباش آملی

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری اراذل و اوباش آملی و کشف یک قبضه اسلحه شکاری وینچستر شورشی، مسلح شده و ۱۵ عدد فشنگ، خبر داد.

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران کلانتری ۱۱ ساری در پی تردد یک دستگاه خودرو بنز c۲۰۰ سواری و مشکوک شدن آن در سطح شهر، بلافاصله مبنی بر تعقیب و مراقبت خودروی مذکور بصورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با حضور ماموران کلانتری ۱۱ ساری، راننده خودروی با رویت پلیس، اقدام به فرار کرد که ماموران صدور چندین مرتبه دستور توقف و رعایت قانون بکارگیری سلاح در نهایت وسیله نقلیه را متوقف و نامبرده دستگیر به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ حسن زاده گفت: متهم دارای ۸ فقره سابقه کیفری و از ارازل و اوباش بوده که طی بازدید و بررسی دقیقی از خودرو با حضور مامورین کشف انواع مواد مخدر از نوع شیشه، گراس، هروئین، تعداد پنج قبضه سلاح سرد از نوع (قمه)، تعداد شش عدد چاقو، دو عدد داس، دو عدد تبر، یک قبضه اسلحه شکاری از نوع وینچستر شورشی، مسلح شده و ۱۵ عدد فشنگ مربوطه کشف شد.

او افزود: محل سوکنت نامبرده شهرستان آمل میباشد و طی حکم از مرجع قضایی ۶ سال حبس تعزیری و همچنین مبلغ ۳ میلیارد ریال جرای نقدی محکم که تحت تعقیب بوده به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار