فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری ۳ شرورسابقه دار متواری که در یک درگیری ضمن سلب آسایش شهروندان، فردی را به شدت مجروح کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی، درگیری توسط افراد سابقه دار در شهرستان نکا، و مطالبات مردمی مبنی بر دستگیری متهمین، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ۳ متهم تحت تعقیب که دارای سابقه شرارت، ایجاد نا امنی و نزاع فردی و دسته جمعی و پرونده‌های اتهامی مختلف مفتوحه در مراجع قضائی انتظامی شهرستان دارند، تحت رصد مامورین قرار گرفتند.

سرهنگ عزیزی گفت: ماموران پلیس پاوا شهرستان و اطلاعات کلانتری ۱۱ پس از شناسایی محل اختفای افراد شررور، برابر هماهنگی‌های قضایی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی موفق شدند هر سه متهم را در مخفیگاه در سه مکان مجزا دستگیر کنند.

او با بیان این که متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی خواهند شد، به هنجار شکنان و افرادی که بخواهند موجب سلب امنیت و آسایش شهروندان شوند، هشدار داد: پلیس با افراد با افرادی که بخواهند با اوباشی و رفتار‌های هنجار شکنانه خود موجب سلب امنیت، آسایش و آرامش شهروندان شوند قاطعانه و برابر با قانون برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار