رئیس اتاق تعاون ایران از برگزاری اولین کنگره بین المللی تعاون در ایران، در شهریورماه امسال توسط اتاق تعاون ایران خبر داد.

آقای بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران، گفت: برای اولین بار کنگره بین المللی تعاون با حمایت و حضور ریاست جمهور و وزارتخانه‌های مربوطه، در شهریور ماه ۱۴۰۲ همزمان با برگزاری جلسه هیات مدیره اتحادیه جهانی تعاون (ICA) توسط اتاق تعاون ایران برگزار خواهد شد.

رئیس اتاق تعاون ایران افزود: از اوایل دولت سیزدهم با دو رویکرد معرفی ظرفیت‌ها و توانایی‌های بخش تعاون همچنین تبیین سند توسعه بخش تعاون، برگزاری این کنگره هدف گذاری شده است.

او ادامه داد: با توجه به این اهداف، اجرای این رویداد ملی، با مساعدت تمام وزارتخانه‌ها و نهاد‌های مربوطه در هفته تعاون در شهریورماه ۱۴۰۲ معین شده است.

عبداللهی با اشاره به اقدامات اخیر اتاق تعاون ایران در سطح ملی و بین المللی و با توجه به ابلاغ سند توسعه تعاون که یکی از دستاورد‌های مهم بخش تعاون محسوب می‌شود، گفت: این توانمندی‌ها و حمایت‌های قانونی و دولتی در بخش تعاون باید به نحو احسن به اطلاع تعاونگران در سایر کشور‌ها نیز رسانده شود و بدین شکل بتوانیم از ظرفیت‌های بخشی برای به اشتراک گذاری تجربیات در بخش تعاون بهره گیریم.

عبداللهی گفت: کنگره بین المللی تعاون یک رویداد ملی و بین المللی است و از اهمیت بالایی برخوردار است و اجرای باشکوه آن با حمایت همه جانبه دستگاه ها، یک افتخار ملی محسوب خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار