بیمارستان آیت‌الله طبرسی ساری در همکاری کمیته اسکان بشر ملل متحد با سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ،الگوی مقاوم در برابر زلزله می‌شود.

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی مازندران اعلام کرد: کازو توشی آیکاوا سفیر ژاپن در ایران، نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، بابایی کارنامی و زارعی نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، دیوسالار سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، از پروژه بیمارستان ۳۶۹ تختخوابی ساری بازدید کردند.

عملیات اجرایی بهسازی اجزای غیرسازه‌ای بیمارستان آیت‌الله طبرسی ساری در همکاری با هبیتات (کمیته اسکان بشر سازمان ملل متحد) آغاز شد.

این طرح که تحت‌عنوان بهتاب ۲ شناخته می‌شود در همکاری سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با کمیته اسکان بشر سازمان ملل متحد در ایران (هبیتات) اجرا شده است.

فاز نخست بهتاب که فاز مطالعاتی بود در سال ۱۳۹۷ با حمایت ژاپن آغاز و انجام شد. فاز دوم نیز با وجود فراز و نشیب‌های فراوان تامین بودجه و بخشی از آن که فاز مطالعاتی بود انجام شد و هم اینک به فاز اجرایی رسیده است.

در این فاز، مطالعات ۱۱ بیمارستان در کشور در همکاری با کمیته اسکان بشر سازمان ملل متحد انجام شد. طبق برنامه‌ریزی‌ها در بخش اجرایی فاز دوم نیز از بین ۱۱ بیمارستانی که مطالعات آن‌ها انجام شد بیمارستان آیت‌الله طبرسی ساری به عنوان الگویی برای اجرای بهسازی اجزای غیرسازه‌ای انتخاب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار