سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جانبازان عزیز بهترین الگوی ⁧‫دستگاه دیپلماسی‬⁩ هستند و جانفشانی برای حفظ منافع و امنیت ملی ایران عزیز را با تمام وجود به ما آموختند.

روز گذشته (سه‌شنبه) ۲۶ اردیبهشت ماه جمعی از مدیران ارشد وزارت امور خارجه و سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در یکی از آسایشگاه‌های جانبازان انقلاب اسلامی حضور یافتند و از خدمات ارزشمند جانبازان قدردانی کردند.

در همین خصوص ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (چهارشنبه) ۲۷ اردیبهشت ماه در توئیتر درباره این دیدار نوشت: دیدار و ادای احترام مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران به ⁧‫جانبازان سرافراز‬⁩ کشور پیش از آغاز به کار ⁧‫گردهمایی سفرا، جانبازان عزیز بهترین الگوی ⁧‫دستگاه دیپلماسی‬⁩ هستند که جانفشانی برای حفظ منافع و امنیت ملی ایران عزیز را با تمام وجود به ما آموختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۲۰:۱۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
جانبازان انقلاب برای جانبازان جنگ هم الگو هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU.-238.03
۱۵:۳۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام مرا به بیمارم آقا مرتضی برسانید. انشاء الله که حالشان خوب شده است و ما را دعا کنند. حالا من به درد او گرفتار شده ام. ولی پرستار ندارم. شاید خدا پرستار من است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
حال با این تعریفی که کردید و ازتون تشکر هم میکنیم میشه یه کم به همین جانبازان که تو معیشت و زندگی روزمرشون موندن برسید و دارو که جزء زندگی جانبازان هست عین نفس کشیدن هم براشون تسهیل کنید که بیمه که خیلی از داروها را حساب نمیکنه(میگن آزادهست) و حتی اونهایی را هم که قبول میکنه یه فاکتور که میفرستی چند ماه بعضی مواقع تا 1 سال هم شده که هزینه دارو را بدن اونم انقدر ازش میزنن که چیزی ازش نمیمونه ! خلاصه تقدر جای خود معیشت هم که جای خود لااقل دارو و درمان که حق هرجانبازی هست چون سلامتیش را که همینطوری از دست نداده برای وطنش بوده والان باید این 2 ریال حقوقم بده برای دارو که قیمتش سرسام آوره ! و جانبازی که پول نداره چطور دارو آزاد بخره تا شایدددددد بعدها وماههااااا بعد پولشو بدن اونم گفتم کمتر از نصف فاکتور !
پس همینطوری زبونی قدردانی کردن فکر نکنم دردی از جانبازی دوا کنه !
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۰۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
حداقل به این بنده خداها رسیدگی کنید. وضعیت معیشتیه خوبی ندارن. انشاالله که ۱۰۰ ساله بشن. ولی ولی روز به روز تعدادشون داره کمتر میشه. جوانی و زندگیشونو برای همه ما ملت ایران گذاشتن
آخرین اخبار