نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت مقاومت و اتحاد امت اسلام تنها راه آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل جنایتکار است.

آیت الله دری نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: تنها راه نابودی این رژیم کودک کش و جنایتکار ایستادگی، مقاومت و اتحاد ملت‌های مسلمان برای آزادی قدس شریف است.

آیت الله دری نجف آبادی جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در ترور فرماندهان گروه‌های مقاومت و شهادت زنان و کودکان را یادآور شد و افزود: رژیم صهیونیستی باردیگر اثبات کرد که به هیچ یک از موازین انسانی و بین المللی پایبند نیست.

امام جمعه اراک گفت: به برکت خون شهدا مقاومت اسلامی اکنون به بالاترین میزان قدرت دفاعی و بازدارندگی خود رسیده و جنایت‌های اسرائیل غاصب را با حملات کوبنده موشکی پاسخ داده که این حملات بار دیگر هیمنه رژیم‌صهیونیستی و گنبد آهنین عنکبوتی آن را برهم زد و ترس و وحشت را در سرزمین‌های اشغالی و در وجود رهبران ستمکار صهیونیست حاکم کرد.

 آیت الله دری نجف آبادی سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام را یادآور شد و اضافه کرد: مکتب تشیع، مکتب دفاع از حق و حقیقت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم و کفر است و شیعیان جهان با تبعیت از مکتب اهل بیت علیهم السلام همواره‌ی تاریخ در برابر ظلم و استکبار ایستاده‌اند.

او ادامه داد: امروز هم با جهانی شدن این مکتب پس از پیروزی انقلاب اسلامی آزادیخواهان جهان در برابر زیاده‌خواهی آمریکا و اسرائیل و حامیان آن‌ها ایستاده و پرچم مقاومت را در کشور‌های مختلف جهان به اهتزاز در آوردند.

 نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ارتقاء کیفی و کمی تولیدات صنعتی و کشاورزی کشور را برای دستیابی به بازار‌های صادراتی لازم و ضروری دانست.

او گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت‌های علمی و فناورانه نخبگان کشور با منابع موجود برای توسعه کمی و کیفی محصولات تلاش کرد تا با تولید محصول رقابتی به بازار‌های صادراتی دست یافته ضمن افزایش ارزش افزوده تولیدات برای کشور ارزآوری و خلق ثروت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.