مراسم ماه محرم در استان مرکزی کوتاه اما با کیفیت انجام می شود

خطیب جمعه اراک: در مراسم عزاداری  امسال باید به کیفیت توجه شود و ترویج مکتب امام حسین(ع) و راه یاران باوفایش مورد تاکید باشد.

مراسم ماه محرم در استان مرکزی کوتاه اما با کیفیت انجام می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی امروز در خطبه های نماز جمعه اراک گفت: در مراسم عزاداری  امسال باید به کیفیت توجه شود و حداکثر در مدت یک ساعت و نیم برگزار شود و  ترویج مکتب امام حسین(ع) و راه یاران باوفایش مورد تاکید باشد.
 
دری نجف آبادی افزود: امسال با توجه به شرایط کرونایی به مردم توصیه می شود مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را در شرایط کاملا بهداشتی و با رعایت همه دستور العمل های بهداشتی و  طبق شیوه نامه ستاد ملی کرونا برگزار کنند .
 
او از کادر درمان که در طول این ۶ ماه، شبانه روز تلاش کردند قدردانی و اضافه کرد: این عزیزان نماد ایثار و مقاومت هستند و مردم با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی و زدن ماسک فشار کاری کادر درمان را کم کنند تا شاهد باشیم این ویروس هرچه زودتر از جامعه رخت برکند. 
 
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به روز مباهله گفت: مشعل حضرت محمد(ص) و خاندان با کرامتش که در واقعه غدیر روشن شد هرگز خاموش نمی شود و سیره پیامبر چراغ راه بشریت و عامل سعادت دنیا و آخرت است.
 
امام جمعه اراک به ۲۶ مرداد روز بازگشت آزادگان هم اشاره کرد و افزود: آزادگان در دوران دفاع مقدس جانانه مقابل دشمن ایستادند و پس از آن نیز به اسارت دشمن بعثی درآمدند و با صبر و استقامت خود دشمن را از پای درآوردند و اکنون می بینید صدام با آن همه جنایت در گورستان تاریخ قرار دارد اما ملت شریف ایران با اقتدار در دنیا رو به جلو در حرکت است. 
 
انتهای پیام / م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.