در حالیکه اعلام شده بود نماز جمعه فردا سوم مرداد در شهر اراک لغو است مجدد اعلام شد این نماز برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در حالیکه اعلام شده بود با توجه به وضعیت قرمز شهر اراک و اهمیت سلامتی هموطنان نماز جمعه فردا جمعه ۳ مرداد ۹۹ در همه شهر‌های استان مرکزی بجز اراک برگزار می‌شود و نماز جمعه اراک لغو است مجدد اعلام شد این نماز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام میرزایی مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان مرکزی گفت: بر اساس ابلاغیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، نماز جمعه فردا سوم مرداد در تمای شهر‌های استان مرکزی از جمله شهر اراک برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام میرزایی افزود: بعداز هماهنگی با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مقرر شد نماز جمعه در همه مناطق استان مرکزی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقامه می‌شود.

او از مردم خواست با همراه داشتن مهر، سجاده و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در میعادگاه‌های نماز جمعه حضور یابند.

پیش از این اعلام شده بود نماز جمع اراک لغو شده

این در حالی است که پیش از این مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان مرکزی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، نماز جمعه در شهر‌های قرمز برگزار نمی‌شود و با توجه به وضعیت قرمز شهر اراک و اهمیت سلامتی هموطنان، نماز جمعه این هفته اراک اقامه نمی‌شود.

حجت الاسلام میرزایی افزود: در سایر مناطق استان مرکزی همچون هفته‌های گذشته نماز عبادی سیاسی جمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقامه می‌شود.

او اضافه کرد: نمازجمعه امری واجب است و باید برگزار شود، اما با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع و سرایت بیشتر ویروس کرونا و تاکید وزیربهداشت در لغو تجمعات، این آیین در شهر اراک اقامه نمی‌شود.

مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی از تمامی مردم مومن و نمازگزار در استان مرکزی خواست برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در صورت حضور در مصلا‌های نماز جمعه شهر‌های خود، از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را نیز رعایت کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.