امام جمعه اراک گفت: مردم و مسئولین در کنار هم در راستای تحقق اهداف گام بردارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک با بیان اینکه مسئولان، مجلس و دولت وظیفه دارند مدیریت شایسته داشته و با وجود تنگنا‌های موجود لازم است که حلقه مدیریتی کشور بهره حداکثری از منابع و امکانات را در راستای تحقق اهداف داشته باشند گفت: مردم نیز نیاز است که با انتخاب اصلح در انتخابات سال آتی مسئولانی را برای ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی برگزینند که در همین راستا گام بردارند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: در سال آینده وضعیت مطلوب اقتصادی همت مناسب می‌خواهد و اگر همه مردم آگاهانه در صحنه باشند می‌توان از تنگنا‌ها به سلامت گذشت.

او ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از منافع و مصالح ملی صیانت می‌کند و همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و مقتدرانه در راستای آرمان‌های مترقی خود پیش می‌رود.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: تمامی طیف‌ها و حوزه‌های سیاسی و اجتماعی در کشور یک حرف واحد دارند و آن نیز بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و خط مشی کلانی است که برای کشور ترسیم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی بدانند که ایران اسلامی همواره مقتدر، باصلابت و با اراده محکم اهدافش را پی می‌گیرد و تصور تسلیم شدن در برابر توطئه دشمنان خیال خامی بیش نیست.

او با بیان اینکه تحویل سال جدید با ۲ ماه پربرکت شعبان و رمضان تلاقی دارد و باید این مهم را به فال نیک گرفت گفت: باید قدر برکت‌های معنوی را دانست و از لحظه لحظه آن که همراه با برکت و مغفرت است استفاده کرد.

آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک افزود: زنده شدن دوباره طبیعت در بهار بیانگر عظمت الهی است و باید قدر طراوت و سرزندگی طبیعت را دانست و از منابع پایه به خوبی حفاظت کرد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار