با همکاری نماینده مردم کوهبنان در مجلس، فرمانداری، بنیاد علوی و نهاد آبادانی و پیشرفت، پنج زمین چمن مصنوعی در مدارس کوهبنان احداث می‌شود.

با حضور رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، اعضای شورای اداری و تامین کوهبنان کلنگ احداث زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای در دبستان پسرانه شهید آذین این شهرستان به زمین زده شد.

این زمین چمن مصنوعی در مدرسه شهید آذین کوهبنان با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان احداث می‌شود. 

در مجموع قرار است با همکاری نماینده مردم کوهبنان در مجلس، فرمانداری و نهاد آبادانی و پیشرفت کوهبنان در مجموع پنج زمین چمن مصنوعی در مدارس این شهرستان احداث شود که هزینه هر زمین چمن حدود ۶۰۰ میلیون تومان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان پیش از این آیین با حضور در گلزار شهدای شهر طغرالجرد و شهر کوهبنان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

رضا رضایی در حاشیه این مراسم گفت: شهیدان از عزیزترین دارایی خود گذشتند تا عزت، سربلندی و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

او با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد: تمامی مردم و مسئولان باید احترام به شهدا و خانواده آنان را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

رضایی از برگزاری یادواره شهدا در مدارس استان، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز در قالب طرح پنجشنبه‌های شهدایی در آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار