سرپرست جدید فدراسیون دو و میدانی گفت: من سابقه طولانی در کل ورزش دارم و ژن دونده در وجودم است.

افشین داوری سرپرست جدید فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتخابش اظهار کرد: امیدوارم بتوانم اثر بخش باشم و با کمک جامعه دو و میدانی و در کنار یکدیگر بتوانیم فضای قوی تری به وجود آوریم و برنامه ها را برای بازی های آسیایی اجرا کنیم.

داوری درباره عملکرد  صیامی در فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: صیامی خدمات ارزنده ای در دو و میدانی انجام داد و او به همراه هیئت های استانی زحمت کشیدند و از آنها تشکر و قدردانی می کنم. همانطور که من در این چند سال از دو و میدانی فاصله نگرفتم و  از دور کمک حال بودم. به هر حال دو و میدانی خانه صیامی است و از تجارب او استفاده می کنیم. امیدوارم که صیامی باز هم در خدمت دو ومیدانی باشد.

سرپرست جدید فدراسیون دو و میدانی درباره اینکه دوباره در انتخابات این رشته ورزشی  شرکت می کند؟ گفت: در حال حاضر بگذارید من کارم را در دو و میدانی شروع کنم و اکنون موقع پرداختن به انتخابات نیست. همچنین با توجه به اینکه زمان کمی تا بازی های آسیایی پیش رو داریم فرصت تغییرات در بدنه مدیریتی فدراسیون وجود ندارد.  روسای هیئت های دو و میدانی استان ها از پیشکسوتان این رشته ورزشی هستند و از آنها کمک می گیرم تا با خرد جمعی بتوانیم برنامه های این رشته ورزشی را جلو ببریم و در بازی های آسیایی  به مدال های زیادی برسیم.

او درباره اینکه از وضعیت احسان حدادی اطلاعی دارد؟ گفت: من روز گذشته با حدادی صحبت کردم و در کیش تمرین می کند و وضعیت خوبی هم دارد. ما قصد داریم از ورزشکاران و قهرمانان حمایت کرده و پشتوانه سازی کنیم تا این رشته ورزشی را از بحران خارج کنیم.

داوری در پایان گفت: من در کل ورزش سابقه طولانی دارم و ژن دونده در وجودم است و از خانواده دو و میدانی هستم. امیدوارم پاسخگوی اعتماد وزیر ورزش باشم.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار