هاشم صیامی درباره استعفایش از ریاست فدراسیون دو و میدانی توضیحاتی را بیان کرد.

 هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی به دلیل حضور تعدادی از زنان بی‌حجاب در ماراتن شیراز که به مناسبت روز ملی شیراز برگزار شده بود از سمت خود استعفا کرد  و حالا منتظر تصمیم وزارت ورزش است.

هاشم صیامی درباره استعفایش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مسابقات ماراتن به مناسبت روز ملی شیراز در این شهر برگزار شد و این مسابقات مجوز شورای تامین و استانداری هم داشت. البته این مسابقات در تقویم فدراسیون دو و میدانی نبود و هیئت استان به عنوان تشویقی این مسابقات را برگزار کرد. من اعلام کرده بودم که تمام اقدامات برای برگزاری این ماراتن براساس ضوابط شکل گرفته و مسابقه هم برای استان بود و هیچ ارتباطی به من نداشت. چون من را دعوت کرده بودند من هم به این مسابقات رفتم.  

او ادامه داد: مسیر مسابقات ماراتن بین آقایان و خانم‌ها جدا بود تا استاندارد‌های قانونی انجام شود ومسابقات هم مختلط نبود، اما عده‌ای ناگهان از خیابان حافظیه برای تشویق آقایان  وارد این مسابقات شدند و جزو ورزشکاران زن ما نبودند.  

صیامی بیان کرد: می‌خواستند با رئیس هیئت دو و میدانی استان فارس برخورد کنند، اما او گناهی نداشت و در برگزاری مسابقات هم کوتاهی نکرده بود. حتی ما اختتامیه مسابقات هم به خاطر اینکه افرادی غیر از مجموعه در آنجا بودند لغو کردیم به همین دلیل من تصمیم گرفتم خودم استعفا بدهم تا او همچنان به کارش ادامه دهد.

رئیس مستعفی فدراسیون دو و میدانی درباره اینکه آیا استعفایش اجباری بوده و وزیر ورزش خواستار کناره گیری اش شده است? گفت: به هر حال صلاح نیست درباره اتفاقات رخ داده توضیح بدهم. من دوست داشتم ثمره زحمات خود را در هانگژو و مسابقات دیگر ببینم و از این موضوع ناراحت هستم.  

او در پایان درباره اینکه استعفایش مورد پذیرش وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت، گفت: استعفایم را تقدیم وزیر ورزش کردم، اما هنوز جوابی نداده است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
عقب ماندگی ما داستانی بس طولانی ست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۵۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
وزیر ورزش هم باید استعفا بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
عکس خانوم هایی رو که برای تماشای فوتبال اومدن استادیوم منتشر کنید ببینیم آقای تاج از رو می ره استعفا کنه یا نه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
چه مسخره به خاطر بی حیایی یه عده برای چی ایشون استعفا بده اون خانم در یک مسابقه اختلال ایجاد کردن مطابق قانون باهشون برخورد بشه درضمن تو همه جای دنیا مسابقات دو میدانی خانم ها و اقایان جداس به نظر من زیاد این مسائل نباید بزرگ بشه چون ططرف می گه ببین من چه غلطی کردم که رئیس دو میدانی مجبور به استعفا شده و دلم برای اونی که اول شد سوخت
آخرین اخبار