امیر سرتیپ صباحی فرد گفت: تمام سامانه‌ها و موشک‌های ما آماده هستند تا در صورت نیاز و خطای دشمنان، پاسخی قاطع و درس فراموش ناشدنی به آن‍ها بدهد.

 امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش،با اشاره به اینکه در زمینۀ تجهیزات دفاعی، دوران وابستگی را پشت سر گذاشته و به خودکفایی رسیده‌ایم گفت: در هشت سال دفاع مقدس تنها چند سامانه پدافندی محدود و غیر بومی در اختیار داشتیم اما امروز از قدرت‍های انکارناپذیر پدافند هوایی در منطقه هستیم.

وی اظهار داشت: اضافه شدن سامانه های صد در صد بومی در زمینه‌های کشف، درگیری، سامانه‌های اطلاعاتی، فاشایی و پهپادی و حضور موفق در دو رزمایش بزرگ در سال گذشته سالی پربار برای نیروی پدافند هوایی رار قم زد که موجب شادی دل دوستداران نظام و ملت ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی و ایجاد یأس در دل دشمنان شد که ان‍شاءالله این پیشرفت‍ها ادامه دارد و خبر های خوبی را در سال جاری اعلام خواهیم کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: ارتقای برد سامانه باور ۳۷۳ در عرض کمتر از ۱۸ ماه از ۱۵۰ کیلومتر به بالای ۳۰۰ کیلومتر از جمله مهمترین این دستاوردها بود.

امیر سرتیپ صباحی فرد تاکید کرد: بنا به تدبیر و فرمایش فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) پدافند هوایی در اولویت اول قرار دارد و اولویت اول ما نیز در نیروی پدافند هوایی حفظ و ارتقاء توان رزم است؛ تمام سامانه‌ها و موشک‌های ما آماده هستند تا در صورت نیاز و خطای دشمنان، پاسخی قاطع و درس فراموش ناشدنی به آن‍ها بدهد.

وی در ادامه با تاکید بر نقش موثر سربازان در ارتقای توان رزم نیروهای مسلح گفت: توجه ویژه به سربازان عزیز که در نیروی پدافند هوایی خدمت می کنند از وظایف اصلی ماست و همه ما در مقابل این عزیزان مسئول هستیم؛ هر جا که یک سرباز وجود دارد آنجا یک لشکر، یک قرارگاه، یک منطقه و یک گروه پدافند هوایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
نیروهای ارتشی و سپاهی وامنیتی ممنون که هستید پاینده وسلامت ومقتدر باشید
آخرین اخبار