نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی روند اجرا و ساخت چند طرح عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کرده است.

علی نیکزاد ثمرین به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان وزارت نیرو  به منظور بررسی روند اجرا و ساخت چند طرح عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کرده است.

وی و سایر مسئولان در این سفر از سیکل ترکیبی برق دهدشت بازدید و مشکلات فراروی آن را بررسی کردند.  

بازدید از بیمارستان شهید رجایی در شهرستان گچساران، تقاطع جاده ملی دهدشت ـ پاتاوه در محل ساخت روگذر و زیرگذر دهدشت ـ سوق، باند دوم جاده خیرآباد ـ دهدشت و محل ساخت ایستگاه برق دژکوه سوق از دیگر بازدید‌های آقای نیکزاد ثمرین در سفر به کهگیلویه  و بویراحمد تا ظهر امروز بود.

علی نیکزاد ضمن بازدید از چندین طرح در شهرستان کهگیلویه، با حضور در جلسه شورای اداری به بررسی مشکلات برخی طرح  این شهرستان پرداخت و گفت: برای تکمیل طرح خط انتقال شبکه ۷۰ کیلومتری دیشموک و قلعه‌رئیسی ۶۰ میلیاردتومان و ۳۰ میلیارد تومان برای خط انتقال ۴۶ کیلومتر سوق و لنده و پست فوق توزیع تا آخر تیرماه اختصاص خواهد یافت.

او افزود: به ازای ۹ شهرداری در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، برای هر کدام ۲۰۰ تن قیر و ۲ میلیارد ریال اعتبار در اختیار شهرداری‌های قرار خواهد گرفت.

نیکزاد همچنین از اختصاص ۲ دستگاه ماشین آتش‌نشانی برای شهرداری دهدشت و چرام خبر داد و در خصوص سیکل ترکیبی پادوک گفت: کسی که دیوار را می‌بندد و می‌رود دنبال کار نیست، اگر دنبال احداث آن هستید یک جلسه‌ای با استاندار بگیرید و نتیجه را به ما گزارش دهید، اگر نمی‌خواهید ظرف ۱۰ روز آینده پروژه را تعیین تکلیف کنید و نتیجه را به مردم اعلام کنید.

او می‌گوید: در این سفر ۱۰۰ میلیون تومان به موکب امام حسن (ع) خیرآباد اختصاص داده شد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به تخصیص ۱۰۰ درصدی ۵۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به ۵ هزار و ۵۵۵ هکتار اراضی حومه غربی دهدشت اشاره و اضافه کرد: همچنین ۱۰ میلیارد تومان تا یک ماه آینده برای بافت تاریخی دهدشت اختصاص خواهد یافت.

او از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای احداث بیمارستان جدید دهدشت در مکان مستقل خبر داد و گفت: استانداری ظرف یک ماه زمین را تغییر کاربری دهد و الحاق به محدوده شهر کند و شورا و شهرداری پروانه رایگان تحویل علوم پزشکی دهند.

نیکزاد همچنین از بهسازی و آسفالت ۴۰ کیلومتر راه روستایی برای چهار شهرستان خبر داد و افزود: ظرف یک هفته آینده یک تیم کارشناسی جهت رفع مشکل مجوز آبرسانی از سد کوثر به بهمئی از طریق میراث فرهنگی به این شهرستان اعزام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.