استاد دانشگاه تهران پیامد حمله هسته‌ای رژیم اشغالگر به ایران را ویرانی کامل این رژیم عنوان کرد.

محمد مرندی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آر تی گفت، تاسیسات مهم هسته‌ای ایران زیر زمین و دست نایافتنی است و پیامد حمله هسته‌ای رژیم اشغالگر به ایران ویرانی کامل این رژیم است. 

کارشناس مسایل بین الملل و استاد دانشگاه تهران، در خصوص پیامد‌های بالقوه حمله هسته‌ای احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران گفت: این (موضع گیری) آشکارا نشان می‌دهد، اگر با اتهام دستیابی ایران به سلاح هسته ای، رژیم اسرائیل به ایران حمله کند، آمریکا از این رژیم حمایت می‌کند. اما مشکل آن است که برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران کاملاً محفوظ است. همه تاسیسات مهم زیر زمین است و هیچ یک از تسلیحات آمریکا یا رژیم اسرائیل به آن کارگر نیست، مگر آنکه رژیم اسرائیل حمله‌ای هسته‌ای انجام دهد که قابل تصور نیست. 

وی ادامه داد: بنابراین اسرائیل نمی‌تواند به ایران صدمه زند و پاتکی که در نهایت ایران در مقابل انجام می‌دهد، رژیم اسرائیل را ویران می‌کند. رژیم کوچکی که قدرتش در به انقیاد درآوردن بیش از نیمی از مردم سرزمین‌های اشغالی است و کاملاً متکی به غرب به ویژه آمریکاست. آمریکا نیز مدام با چین، روسیه و سایر کشور‌های جهان درگیر است و کاهش قدرت آمریکا یعنی کاهش قدرت رژیم اسرائیل.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرویز
۰۳:۲۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ بر اسراییل آمریکا مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر منافقین مرگ بر حامیان اسراییل کودک کش مگ بر بی بی سی خود فروش مرگ بر شبکه من تو ملحد مرگ بر کارشناسان سبکهای معاند با خود فروشی به دستور استکبار حق را باطل وباطل راحق جلوه می‌دهند پاینده باد جمهوری اسلامی به کوری چشم حسودان خداوند وعده پیروزی داده دفاع مقدس گواه است چهارده دولت کمک نظامی در جنگ گلوله چهارده دولت مز دورای چهار دولت تمام دنیا یک طرف ایران بک طرف درود بر سلحشوران نیرو های سپاه ارتش بسیج سلحشوران پوزه دشمنان را به خاک بمالید انشا الا ملت پیر و جوان چهل میلیونی همراه سما هستند به عبارت نیرو های دیگر مقاومت و مسلمانانی دگر کشور ها که منتظر چنین روزی هستند ناقوس مرگ اسراییل نزدیک است خواهشمند این جمله را دریک روز در تمامروزنامه منعکس شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
حمله به ایران = جنگ جهانی سوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
تحلیلهای این مثل زمستان سرداروپاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
غلط کرده بزنه ..ایران تمام منافع صهیونیست ها رو در کل دنیا منهدم میکنه..از شرکت ها ،کارخانجات ووو.اسرایل یک پادگانه ،کشور نیست،ایرانم چون نظامی هستن بیشتر اسرایل با خیالت راحت تو هر یک متر جا یدونه موشک ذوالفقار حداقل جا میکنه.اون موقع ببینیم کی میخاد حرف بزنه و پشتیبانی کنه از صهیونیست ها چون خودشون تمامن ناقض حقوق و قوانین دنیا هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا رو شکر از این همه نعمت استراتژیک خدادادی. فقط کافی تنگه هرمز به کمترین ترفند بعنی غرق کردن دو نفتکش عبوری یه هفته بسته بشه. دنیا فلج میشه. ایران رو ببین و پایگاههای امریکا تو منطقه رو ببین. انگار ایران سدی بین اونا شده و از هم جزیره ای جداشون کرده. که همینو نمیخوان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
نابودی اسراییل حتمی است من قصاب هستم خدایا آرزو دارم پوست هزار اسراییلی را بکنم مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
قبلا گفتند اگر دست از پا خطا کند فلان می کنیم،دست از پا خطا کرد،چند بار زد.ترور کرد و ....هیچ خبری از حیفا و با خاک یکسان شدن نشد.حالا میگویند اگر اتمی بزند!!!!!خب معلومه اتمی نمی زند.با همین سلاحهای متعارف کارش را می کند و ما فقط میریم جای عمیق تر زیر زمین.بهتره کاری کنیم که جنگی رخ ندهد.این بهترین کار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
اسرائیل ملعون اگر وجودشو داری حمله کن ما شیرمردان ایران زمین سرزمین های اشغالی با خاک یکسان میکنیم، امتحانش مجانیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
ناب بودت میکنیم در کسری از ثانیه خیال کل دنیا راحت بشه دیگر غاصبین در دنیا بنام صهیونیست وجود نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
من معتقدم ایران برای دفاع از خود باید سلاح هسته‌ای داشته باشه فراموش نکنید در جنگ ارماگدون مطمئن باشید از سلاح هسته‌ای استفاده خواهد شد در روایت آخرالزمان به نور درخشش قارچی شکل اشاره کرده منظور همان سلاح هسته‌ای است آیا مقامات ایران تضمین میدهند که آمریکا و یا صهیونیست‌ها در آینده و یا جنگ جهانی سوم از سلاح هسته‌ای استفاده نکنن در غیر این صورت ایران باید بازدارندگی هسته‌ای داشته باشه و این سلاح هسته‌ای حتی ایران رو از خطر تجزیه حفظ خواهد کرد بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگر در مقابل تهدید آمریکا و اسرائیل که خودشان بمب اتم دارند مقامات ما بگویند ما دنبال سلاح هسته ای نیستیم و شرعا برای ما حرام است یعنی در موضع ترس از تهدید آنها قرار گرفته اند که می‌گویند ما این کار را نمی‌کنیم.بهتر است اینقدر واضح نگویند ما دنبال سلاح هسته ای نیستیم .مثلا بگویند ما برنامه هسته خود را داریم و چه سلاح هسته ای بسازیم چه نسازیم اسرائیل محکوم به نابودی است.حالا همه دنیا بمب هسته ای دارند فقط برای ما حرام است بهتر نیست مقامات کشور ما برای بازدارندگی هم که شده سلاح هسته ای داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۲۳:۲۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
حضرت آقا غیر مستقیم فرمودند که اگر غلطی از اونا سر بزنه و از هر سلاحی استفاده کنن ما هم به همون شکل پاسخ می دیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
می‌تواند می تواند می تواند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
اسرائیل غلط کرده که بتواند والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
فکتت چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر منافق جمهوری اسلامی ایران مرگ بر بی حجاب ازخدا بی خبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینا اگه میتونستن تا حالا صد بار تهران رو عین هیروشیما با اتم صاف کرده بودن
آخرین اخبار