گوگل کار با گوگل فوتوز را راحت‌تر می‌کند

گوگل روش کار Google Photos را به شیوه‌ای خاص بهبود می‌بخشد.

جست‌وجو یکی از دست کم گرفته‌شده‌ترین ویژگی‌های مفید Google Photos است، شما می‌توانید تنها با یک جست‌وجوی ساده عکس‌های مورد نظر خود را پیدا کنید، نیازی به تگ کردن هیچ چیز، شخص یا هر چیز قبلی ندارید. 

 گوگل در حال آزمایش یک جست‌وجوی "قدرتمندتر" برای تصاویر است؛ به گونه‌ای که می‌توان یک عبارت توصیفی را به یک مورد یا مکان اضافه کرد، مشابه اینکه چگونه دستیار Google می‌تواند جستار‌های زبان طبیعی را بفهمد و به آن‌ها پاسخ دهد. علاوه بر این، اگر فردی در عکس‌ها برچسب‌گذاری شده است، می‌توان عکس‌هایی را جست‌وجو کرد که حاوی آن افراد در مکان‌های خاص است. مانند این عبارت‌ها: "چارلی در پل گلدن گیت" و "آلیس و باب در ساحل"

این گزارش خاطرنشان می‌کند که هنگام جست‌وجوی "غروب‌های رنگارنگ" در Google Photos برای دستگاه‌های اندرویدی، هیچ نتیجه منطبقی ایجاد نمی‌شود، با این حال، نسخه وب نتایج "غروب‌های رنگارنگ خورشید" را نشان می‌دهد. علاوه بر این، Google Photos اکنون شامل دسته‌ای است که "بیشترین مرتبط" را در خود دارد که نتایج را بر اساس ارتباط آن‌ها سازماندهی می‌کند تا اینکه براساس زمان گرفته شدند آن سازماندهی کند.

طبق بیانیه یکی از نمایندگان گوگل، این شرکت به طور مداوم روش‌های جدیدی را آزمایش می‌کند تا به افراد کمک کند عکس‌ها و ویدیو‌های خود را پیدا و دوباره از آن‌ها بازدید کنند. هدف این است که فرآیند جست‌وجو را کاربرپسند وکار آمدتر کند.

منبع: الیوم السابع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار