اولین ویدئوی لو رفته از گوشی تاشوی گوگل

اسکرین شات‌ها و تصاویر دستی محصولات گوگل اغلب قبل از انتشار رسمی به بیرون درز می‌کنند و اکنون نیز ویدئویی از گوشی تاشو Pixel Fold منتشر شده است.

ویدئوی جدید از بهترین زاویه به اولین گوشی هوشمند تاشوی گوگل پرداخته است، اگرچه حاوی جزئیات نیست.

این ویدئو توسط توسعه‌دهنده Kuba Wojciechowski منتشر شده است که به افشای جزئیات مربوط به گوشی‌های پیکسل منتشر نشده مشهور است. این ویدئو با گزارش‌های قبلی مطابقت دارد و احتمال معتبر بودن آن بالا است.

طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی دارای نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی با فرکانس ۱۲۰ هرتزی و حاشیه‌های بزرگ در بالا و پایین است و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در بالا دارد. صفحه نمایش سیاه شده است، تا هر گونه اطلاعاتی که ممکن است هویت فردی که احتمالاً پشت این افشاگری است، پنهان کند.

این گوشی هنگامی که روشن می‌شود، به نظر می‌رسد که صفحه نمایش مجعد نباشد، اما زمانی که فعال نیست، می‌توانیم یک چروک جزئی را مشاهده کنیم. این دستگاه به صورت صاف تا می‌شود، به این معنی که از لولای قطره‌ای برخوردار است. همچنین می‌توانیم صفحه نمایش خارجی را ببینیم که گفته می‌شود ۵.۸ اینچی است وحاشیه‌های نازک تری دارد و دریچه دوربین آن ۹.۵ مگاپیکسلی وجود دارد.

این ویدئو همچنین یک حسگر اثرانگشت فیزیکی و دکمه‌های تنظیم صدا و همچنین نمایی از لبه نوار افقی دوربین را نشان می‌دهد که سه دوربین پشتی (۴۸ مگاپیکسل اصلی + ۱۰.۸ مگاپیکسل فوق عریض + ۱۰.۸ مگاپیکسل تله فوتو با ۵ برابر اپتیکال) را در خود جای می‌دهد.

طبق این گزارش، Pixel Fold احتمالاً به تراشه Tensor G۲ مجهز خواهد شد و مدل پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی ممکن است ۱۷۹۹ دلار قیمت داشته باشد.

منبع: 24.ae

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار