دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان بر ضرورت تعیین تکلیف اراضی زیر سد جیرفت تاکید کرد.

مهدی بخشی در ماموریت دو روزه همراه با معاونین خود به شهرستان‌های منوجان، فاریاب، قلعه گنج، زهکلوت، رودبار جنوب، کهنوج، عنبرآباد و جیرفت در حاشیه بازدید میدانی از زمین‌های شرکت احیا اراضی (اراضی زیر سد شهرستان جیرفت) و فردوگاه گفت: زمانی که مشکلی برای تعداد زیادی از مردم ایجاد می‌شود وظیفه مسئولین تشکیل اتاق فکر جهت حل مشکل است چه اینکه بی تفاوتی و عدم ورود، سهل‌ترین کار است که متاسفانه همه ما در این خصوص در پیش گرفته‌ایم.

او افزود: پیشنهاد دادستانی این است مدیران اجرایی، قضایی و تقنینی دست به دست همدیگر دهند و مطالبه بحق مردم را بشنوند و ضمن برخورد با عاملان اصلی ایجاد این بحران، جهت حل آن تصمیم عاقلانه‌ای بگیرند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن ابراز تاسف از عدم وجود عزم جدی بین مدیران مربوطه در حل مشکلات مشابه این، تصریح کرد: اگر مدیر بتواند مشکلات مهم را حل کند در تراز جمهوری اسلامی است در غیر اینصورت حل مشکلات کوچک هنر نیست.

مدعی العموم در استان اظهار کرد: قطعا تخلفات مسئولان سابق در ایجاد این مشکل باید رسیدگی شود لیکن این امر مانع از توجه به خواسته مردم و جلوگیری از حاد شدن بیشتر موضوع نیست.

برچسب ها: مطالبه ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.