مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی گفت: دریافت عوارض فرودگاه‌ها تنها در پروازهای خارجی ارزی است.

آقای حمید رضا سیدی گفت: مشکل کنترل های  فرودگاهی برطرف شده و آنها درخواست تغییر اساس نامه را داشتند که در حال  انجام است.

به گفته مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، هزینه ای که ایرلاین ها به فرودگاه ها پرداخت می کنند برای پروازهای داخلی ارزی است که معادل ریالی آن دریافت می شود و برای پروازهای خارجی ارزی دریافت می شود.

باند فرودگاه کرمانشاه کاملا از بین رفته است

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه باند فرودگاه کرمانشاه کاملا از بین رفته گفت: باند جدید این فرودگاه تا پایان سال ساخته می شود.

امسال  برخی استان ها اعزام حجاج ندارند

او می گوید: امسال  برخی استان ها اعزام حجاج نداریم، به عنوان مثال از استان کرمانشاه به دلیل اینکه باند فرودگاه به طور کامل از بین رفته و باید جمع‌آوری شود بر اساس برنامه شرکت فرودگاه‌ها باند جدید با اعتبار اولیه ۴۵۰ میلیارد تومان و هزینه روشنایی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان ساخته خواهد شد.

او  افزود: باند موقتی که در زمان حاضر مورد استفاده قرار می گیرد تاکسی وی بوده که طی چند ماه اخیر طول و عرض اضافه شده و با اعمال تغییرات در مقاومت باند حدود ۲ هفته است که این باند عملیاتی شده است.

وی تاکید کرد: در این فرودگاه نیز فقط پرواز روز و با هواپیماهای با تایپ متوسط انجام می شود و به همین دلیل امسال این فرودگاه از پرواز حج محروم است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار