معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت که یکی از اهداف اصلی سفر‌های استانی بررسی عملکرد مدیران است.

محسن منصوری در خصوص اهداف سفر‌های استانی رئیس جمهور بیان کرد: یکی از اهداف سفر‌های استانی رئیس جمهور در کنار رسیدگی به مصوبات قبلی در رابطه با پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و زیربنایی، رسیدگی به وضعیت مدیریتی استان‌های مختلف است که این موضوع را رئیس جمهور هم در آغاز سال و در نشست با مدیران ارشد کشور مطرح کردند و هم در جلسات کاری مختلف و در بدو ورود به استان خوزستان هم تأکید داشتند که یکی از اهداف این سفر ارزیابی عملکرد و بازخواست عملکرد اجرایی مدیران دستگاه‌های مختلف است.

وی با بیان این‌که «پیش از سفر جلسات مختلف کارشناسی را برای رسیدگی به این موضوع برگزار کردیم»، گفت: از ۵ مسیر متفاوت عملکرد مدیران را بررسی کردیم که مسیر‌ها نیز دقیق و کارشناسی بود و نهایتا با استاندار به اشتراک گذاشتیم و جلسات کارشناسی نیز با دستگاه‌های مختلف نظارتی، معتمدین و متنفذین و کسانی که نظرشان برای مجموعه دولت قابل احترام و اتکاء بود مطرح شد و جمع بندی در خصوص مدیران صورت گرفت.

معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد: تأکید استاندار جدید این است که باید نیرو‌های تازه نفس، توانمند و انقلابی بیش از قبل وارد حوزه دستگاه‌های اجرایی شوند تا سرعت خدمات و فعالیت در استان بیشتر شود.

منصوری افزود: جمع بندی که ارائه شد در حوزه‌های مختلف بود که هم در سطح ستادی استانداری و فرمانداری‌ها تغییراتی داریم و هم در ادارات کل جابجایی‌هایی اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان این‌که «با این تحرک جدید و جابجایی‌های به نظر می‌رسد که اقدامات خوبی در سطح استان شکل بگیرد»، گفت: بعد از تأییدی که رئیس جمهور روز گذشته داشتند خدمت دستگاه‌های مختلف مسأله را ابلاغ کردیم و ان شاءالله در اسرع وقت این جابجایی‌ها انجام خواهد شد. همچنین مدت زمانی که برای این کار گذاشته شده مدت زمان طولانی نیست و در اولین فرصت این جابجایی‌ها توسط دستگاه‌های مربوطه انجام خواهد شد.

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان طی روز‌های پنج شنبه و جمعه (۷ و ۸ اردیبهشت ماه) به همراه وزرا و معاونین ۱۵ وزارتخانه و ۶ تن از معاونین به خوزستان سفر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار