رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: اقدامات اثربخش و مقابله‌ای برای مهار تورم و حمایت از واحد‌های تولیدی از اولویت‌های دستگاه قضایی هرمزگان است.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در نشست ستاد پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی استان گفت: اولویت دادگستری استان هرمزگان در سال جاری، انجام اقدامات اثربخش و مقابله‌ای برای مهار تورم و حمایت از واحد‌های تولیدی متمرکز است.

قهرمانی گفت: به همین منظور ۹ تیم ویژه و گشت مشترک با حضور دادستان و قضات دادسرای مرکز استان، قضات تعزیرات حکومتی و نمایندگان ادارات جهاد کشاورزی، صمت و اتاق اصناف فعالیت خود را به صورت ویژه و فوق العاده در بندرعباس آغاز کرده اند.

او گفت: تیم‌های ویژه و گشت‌های مشترک تحت نظارت دادستانی بندرعباس به صورت مستمر وضعیت بازار را رصد و کنترل می‌کنند تا از گران فروشی و تحمیل فشار‌های بی رویه بر مردم جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به اینکه هر یک از این تیم‌ها شامل ۵ نفر است، گفت: مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه احتکار و افزایش کاذب قیمت‌ها، موارد را به صورت حضوری و یا با مراجعه به سامانه سجام دادگستری هرمزگان به نشانی اینترنتی sajam.scpd.ir و یا تماس با سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ وزارت صمت و سازمان تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.