با حضور مدیرکل محیط‌زیست خراسان رضوی اولین خانه محیط‌زیست شهرداری‌های خراسان رضوی در بردسکن افتتاح شد.

مهدی اله‌پور، مدیرکل محیط‌زیست خراسان رضوی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه اولین خانه محیط‌زیست شهرداری‌های خراسان رضوی همزمان با هفته زمین پاک و با مشارکت شهرداری بردسکن افتتاح شده است، گفت: تأسیس خانه‌های محیط‌زیست یکی از برنامه‌های اصلی این سازمان در راستای سیاست‌های مردمی سازی فعالیت‌های محیط‌زیست است.

وی افزود: هدف سازمان محیط‌زیست در تشکیل این خانه‌ها، نهادینه کردن و فعال شدن شهروندان در حفظ محیط‌زیست است.

مدیرکل محیط‌زیست خراسان رضوی ادامه داد: برای اینکه حساسیت نگهداشت در میان مردم افزایش یابد و به جامعه و شهر‌های سالم‌تری دسترسی داشته باشیم راه‌اندازی خانه‌های محیط‌زیست در شهر‌های مختلف ضروری است.

اله پور با بیان اینکه اولین خانه محیط‌زیست شهرداری‌های خراسان رضوی با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان در بردسکن افتتاح شده است، بیان کرد: خانه‌های محیط‌زیست یکی از بستر‌های اصلی برای مردمی سازی فعالیت‌های این حوزه و فضایی برای گفتگو، بحث، چالش و مطالبه گری است.

وی با اشاره به اینکه خانه‌های محیط‌زیست موجب می‌شود سواد و دانش محیط‌زیستی مردم افزایش پیدا کند و در نهایت محیط‌زیست حفظ شود، تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا خانه‌های محیط‌زیست در تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی افتتاح شوند.

اله پور تاکید کرد: تا پایان امسال ۵۰ خانه محیط‌ زیست در خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود. خانه‌های محیط‌زیست بستر مناسبی برای مشارکت‌های مردمی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.