بازی Monster Hunter به گوشی‌های اندروید و iOS می‌آید

استودیوی Niantic پروژه جدیدی را اعلام کرده است که اوایل هفته آینده برای Monster Hunter Now کار خود را آغاز خواهد کرد.

همکاری با CAPCOM باعث خواهد شد که Niantic یکی از نمادین‌ترین فرنچایز‌های خود را به موبایل عرضه کند. این بازی در سپتامبر آینده عرضه خواهد شد، اما نسخه آزمایشی آ ۲۵ آوریل برای کسانی که می‌خواهند آن را زودتر امتحان کنند، عرضه شد.

این بازی دو بازیکن را برای شکار هیولا‌ها گرد هم می‌آورد. بازی Monster Hunter با فروش بیش از ۹۰ میلیون واحد در سراسر جهان، یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌ها است، بنابراین انتظار می‌رود که بازی موبایل آینده محبوبیت زیادی کسب کند.

این شرکت اعلام کرده است که Monster Hunter Now به گونه‌ای طراحی می‌شود که همه از آن لذت ببرند. آیتمی به نام پینت بال در این بازی وجود دارد که می‌توان از آن بر روی یک هیولا استفاده کرد و آن را به خانه آورد و به تنهایی شکار کرد.

یک مکانیزم جالب دیگر به بازیکنان این امکان را می‌دهد که وقتی از کنار یک آیتم پینت بال عبور می‌کنند، هیولا‌ها را علامت گذاری کنند تا در نهایت پس از بازگشت به خانه، آن‌ها را شکار کنند. این یک مفهوم جالب است که نیاز به همیشه آنلاین بودن برای شکار هیولا‌ها در طبیعت را از بین می‌برد.

بدیهی است که بازی Monster Hunter Now از فناوری مبتنی بر مکان Niantic و AR (واقعیت افزوده) استفاده خواهد کرد که دنیای واقعی را با موجودات فانتزی پوشش می‌دهد. اگر ایده شکارچی بودن و همکاری با دوستان برای شکار وحشی‌ترین هیولا‌ها را در ذهن دارید، Monster Hunter Now پیش‌ثبت‌نام خود را باز کرده است.

علاقه‌مندان به شرکت در نسخه آزمایشی برنامه ریزی شده برای هفته آینده می‌توانند در MonsterHunterNow.com ثبت نام کنند. انتظار می‌رود این بازی در ماه سپتامبر در اندروید و iOS به صورت رایگان در دسترس قرار گیرد.

منبع: 24.ae

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار