سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت : در ایام تعطیلات عید فطر امسال حدود ۸۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

داریوش فرمانی سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه با اشاره به استقبال خوب گردشگران از جاذبه‌های گردشگری استان در تعطیلات عید فطر، گفت : طی بازه زمانی ۲۹ فروردین تا سوم اردیبهشت حدود ۸۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه بازدید کردند.

وی تاق بستان را در صدر آمار بازدیدکنندگان اعلام کرد و گفت: بیستون، معبد آناهیتا، تکیه معاون الملک و تکیه بیگلربیگی در رتبه‌های بعد جاذبه‌های پر بازدید استان در این ایام قرار دارند.

سرپرست میراث فرهنگی استان تصریح کرد: طی این مدت ۶۴ هزار و ۲۲۲ نفر در مراکز اقامتی رسمی استان شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، اقامتگاه‌های بوم گردی، هتل بوتیک‌ها و خانه مسافر‌ها و نیز اقامتگاه‌های غیررسمی مانند خانه معلم ها، میهمانسرای ادارات و کمپ‌های اسکان در پارک‌ها اسکان پیدا کردند.

وی گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به گردشگران هم در این ایام نظارت‌های دقیقی روی فعالیت صنوف و تاسیسات گردشگری صورت گرفت.

فرمانی از انجام ۸۴ فقره بازدید نظارتی در این ایام خبرداد و اعلام کرد: در پی انجام این بازدیدها، برای یک واحد تشویق صادر شد و ۱۰ واحد هم تذکر گرفتند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.