جذب ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های برق روستایی خراسان رضوی

مجری طرح‌های عمرانی و برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از مجموع اعتبارات طرح‌های برق روستایی خراسان رضوی ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار جذب شد.

هادی مهدی زاده مجری طرح‌های عمرانی و برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: پارسال از مجموع ۱۷۱ میلیارد تومان اعتبار عمرانی شرکت شامل برق روستایی، مسکن، نواحی صنعتی، مرزی و عشایری، ۱۵۷ میلیارد تومان جذب و ۱۴ میلیارد تومان باقی مانده که در حال جذب است.

او افزود: اعتبار باقی مانده شامل سه میلیارد تومان برقرسانی به یک ناحیه صنعتی و ۱۱ میلیارد تومان مربوط به کد پروژه‌های روستایی در همه مدیریت‌های برق شهرستان‌ها است.

مجری طرح‌های عمرانی و برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: براساس سیاستگذاری انجام گرفته، مقرر شده است که اعتبارات عمرانی روستایی صرف خرید و تعویض تابلو‌های فرسوده روستایی شود و شهرستان‌هایی که تخصیص اعتبار متوسطی دارند، علاوه بر تعویض تابلو‌های فرسوده، چراغ‌های LED را نیز به عملکرد خود اضافه کنند.

مهدی زاده بیان کرد: تعداد اندکی از مدیریت‌های برق شهرستان‌ها بنا بر موافقت نامه‌هایی که با فرمانداری‌ها داشتند، از اعتبارات خاص برای تامین برق سایت‌های مسکن مهر و توسعه روستایی برخوردار هستند که دفتر برنامه ریزی و بودجه شرکت این اعتبارات را به زودی به آن‌ها ابلاغ خواهد کرد، در این راستا طرح‌ها تهیه شده و فرآیند مناقصات در حال برگزاری است.

او مهلت قانونی جذب اعتبارات بخش روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را پایان شهریور ماه امسال ذکر و تصریح کرد: لازم است مدیران برق شهرستان‌ها مستند‌هایی برای هزینه اعتبارات در بخش‌های مختلف تهیه و برای ارایه به دستگاه‌های نظارتی مانند توانیر و … آماده کنند.

مجری طرح‌های عمرانی و برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی تاکید کرد: در راستای جذب بهتر اعتبارات عمرانی برای سال ۱۴۰۲ درخواست می‌شود با کمک ماتریس برنامه ریزی که بر نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدید‌ها تاکید دارد، از نقاط قوت کارکنان حوزه مهندسی و نظارت شهرستان‌ها که نیروی انسانی متعهد و باانگیزه هستند، برای رفع نقاط ضعف بهره گرفته شود.

برچسب ها: برق ، طرح عمرانی ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.