خطیب جمعه ساری گفت: تقوا، بزرگترین دستاورد روزه داران از ماه مبارک رمضان بود.

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری یکی از دستاورد‌های ماه مبارک رمضان را تقوا ذکر کرد و گفت: تجدید بیعت با ولایت، شناخت و تقویت ارادت نسبت به ولایت از دیگر دستاورد‌های این ماه بود.

او با بیان اینکه شب قدر یکی از رویداد‌های مهم ماه مبارک رمضان به شمار می‌رود، افزود: ولایت مداری یکی از رهاورد‌های ماه مبارک رمضان محسوب می‌شود.

خطیب جمعه ساری با تاکید بر این که هر کسی نسبت به پیامبر و اهل بیت معرفت داشته باشد، خداوند تمامی خیر‌ها را نصیبش می‌کند، گفت: باید معرفت و محبت ما به امامت و ولایت بیشتر و بهتر شود.

نماینده، ولی فقیه در مازندران از ماه رمضان به عنوان ماه محبت و هدیه الهی یاد کرد و افزود: باید از فیوضات این ماه بهره‌مند شویم، زیرا مشخص نیست تا ماه رمضان آینده در دنیا حضور داریم یا خیر بنابراین باید از ساعات پایانی ماه مبارک رمضان بهره بگیریم.

آیت الله محمدی لائینی با قدردانی از حضور مردم در نماز‌های جمعه و جماعت، زنده نگه داشتن احیای مساجد و هیئات، اقامه مراسم‌های مختلف مذهبی، گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و تعظیم شعائر ارزشمند و خوب بوده است.

امام جمعه ساری همچنین بر برخورد دستگاه قضائی و نیروی انتظامی با سارقین و مقابله با سرقت‌ها تاکید کرد و افزود: برخی از سرقت‌های کلان با گذشت چندین ماه همچنان کشف و مشخص نشده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حجازی، این شخصیت را عظیم، اما گمنام معرفی کرد و گفت: خدمات و زحمات این سردار شهید باید برای مردان بازگو شود.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در واقعه طبس با بیان اینکه آن روز حمله نظامی و عملیات نظامی راهبرد دشمن بود، افزود: امروز راهبرد دشمن متفاوت شده، هرچند راهبرد نظامی نیز از روی میز آن‌ها حذف نشده است و امروز تلاش می‌کنند تا با عملیات روانی مردم را نسبت به خود، کشور و آینده بدبین کنند.

او افزود: دشمن می‌خواهد با عملیات جنگ روانی مردم را دلسرد و ناامید کنند، اما بداند امروز دهه نودی‌های ما آن را قطعاً شکست می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه همه باید در میادین فرهنگی و مقابله با ترویج فساد و فحشاء تلاش کنیم و حساس باشیم بر حمایت از نیروی انتظامی و دستگاه‌های فرهنگی در راستای اجرای طرح‌های عفاف و حجاب تاکید کرد.

برچسب ها: نماز جمعه ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.